عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 25 آبان 1392
بازدید : 186
نویسنده : خلیل سرخه
مرگ سه عزادار با جابجایی علم عزاداری

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز؛

چهار جوان درمسجدسلیمان حین جابجایی علم عزا داری امام حسین ، براثربرخورد با سیم های انتقال برق شهری دچاربرق گرفتگی شدند که تاکنون سه تن از آنان جان باخته و نفرچهارم دربیمارستان درکمابسرمی برد.


این حادثه درحین عزا داری تاسوعای حسینی درمنطقه کلگه کاروانسرای مسجد سلیمان و درهیات عزا داری مسجد صاحب الزمان این منطقه اتفاق افتاد و همه فوت شدگان جوان بودند .

 

گزارش ها حاکی است که امروز درآیین عاشورای حسینی نیز یک جوان درمنطقه چهاربیشه مسجد سلیمان نیز بدلیل اصابت علم عزاداری باسیم برق دچارسانحه شد که برای ادامه مداوای سوختگی اش به بیمارستان های اهواز انتقال یافته است .

 

این دومین باری است که درهیات عزاداری مسجد صاحب الزمان مسجد سلیمان چنین اتفاقی رخ می دهد . حدود 6 سال پیش نیز جوانی به نام حبیب جلیلی نیز براثربرخورد علم با سیم های خطوط انتقال برق شهری دچاربرق گرفتگی شد و فوت کرد.

 

ایرنا نوشت: اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان درمجلس شورای اسلامی درگفت وگو با ایرنا ازاین حادثه دلخراش ابراز تاسف کرد و گفت : هیات های عزاداری دراجرای برنامه های مذهبی خود به گونه ای عمل کنند که باعث رنجش خاطر مردم نشوند .

 

وی بررعایت مراتب ایمنی درانجام مراسم های مذهبی توسط هیات ها تاکید کرد و گفت : دستگاههای متولی مساجد و هیات های هذهبی بر رعایت موارد ایمنی ازسوی جوانان درانجام مراسم ها نظارت کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم .


تاریخ : شنبه 25 آبان 1392
بازدید : 200
نویسنده : خلیل سرخه
یک لحظه فریب یک دختر را بی آبرو کرد
     

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز؛

سیما دختری ۲۸ساله وقتی وارد اتاق مددکار اجتماعی کلانتری ۲۶گلشهر شد با صورتی درهم کشیده و عصبی جواب سلام کارشناس مددکار اجتماعی را پاسخ گفت.

 بقیه در ادامه مطلب:


تاریخ : شنبه 25 آبان 1392
بازدید : 197
نویسنده : خلیل سرخه
امام جمعه موقت همدان از آنچه که به عنوان وضعیت نامناسب حجاب بانوان در روز عاشورا و در جریان عزاداری امام حسین (ع) در همدان نامبرد به شدت انتقاد کرد.
خبرگزاری ایرنا: امام جمعه موقت همدان از آنچه که به عنوان وضعیت نامناسب حجاب بانوان در روز عاشورا و در جریان عزاداری امام حسین (ع) در همدان نامبرد به شدت انتقاد کرد.
 
 حجت الاسلام  ˈمحمد جوادیˈ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه که در حسینیه حضرت امام شهر همدان برگزار شد، گفت: زنان بدحجاب با آرایش غلیظ به دیدن هیات های مذهبی آمده بودند و هیچ کس نیز تذکری به آنان نمی داد.
 
وی گفت: در مراسم روز عاشورا تعدادی از بانوان که معدود هم نبودند با آرایش به دیدن دسته جات سینه زنی آمده بودند و کسی آن ها را امر به معروف و نهی از منکر نکرد.
 
وی خطاب به بانوان همدانی گفت: شما را به حضرت زینب و سکینه (س) قسم می دهم که حجاب خود را رعایت کنید، چرا با این وضعیت به دیدن جوانانی می آیید که در حال عزاداری هستند؟
 
امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: برادران ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر زحمات بسیاری می کشند و جلسات بسیاری برگزار می کنند اما برگزاری جلسه صرف در یک اتاق دربسته نمی تواند امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده کنند.
 
حجت الاسلام جوادی خاطر نشان کرد: سرپرستان هیات ها، مسوولان نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر امام جمعه و تمامی دستگاه های مرتبط بایستی کارهای عمیقی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند.
 
وی ادامه داد: حداقل در روز عاشورا، انتظاماتی با لباس های مخصوص تعریف کنید تا به مردم تذکر دهند و نیروی انتظامی و دادگستری از آنان حمایت کنند.
 
امام جمعه موقت همدان همچنین تأکید کرد: خرافات در حال جایگزینی واقعیات است و بسیاری از مسایل ما به ویژه در نوحه خوانی ها و گفتارها به بیراهه رفته اند و باید کنار گذاشته شوند. 
 

تاریخ : شنبه 11 آبان 1392
بازدید : 199
نویسنده : خلیل سرخه

فوتبالیستی که سر خود را از دست داد/عکس

: چندی پیش اعلام شد جوآ رودریگو سیلوا سانتوش که سابقه بازی در لیگ برزیل و سوئد را داشت ناپدیده شده است.

یک روز پس از انتشار این خبر رسانه های برزیلی از پیدا شدن سر این فوتبالیست 35 ساله داخل یه کوله پشتی و کنار درب منزلش خبر دادند.


هر چند پلیس برزیل معتقد است دلیل انجام این قتل واضح نیست اما رسانه ها با انتشار اطلاعاتی از همسر این فوتبالیست، دلیل آن را تا حدی روشن کرده اند.
 
همسر سانتوش عضو یکی از واحدهای پلیس در ریو دو ژانیرو است که اخیرا یک گروه از خلافکاران این شهر را منهدم کرده بود و احتمالا این قتل با انهدام این گروه مرتبط است.

:


تاریخ : شنبه 11 آبان 1392
بازدید : 199
نویسنده : خلیل سرخه
تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1392
بازدید : 237
نویسنده : خلیل سرخه
 

عوامل تاثیر گذار بر پف و تیرگی زیر چشم

ginawa up na babae na may natural na berdeng sanga عوامل تاثیر گذار بر پف و تیرگی زیر چشم

در زیر چشم مقدار مشخصی چربی بصورت طبیعی وجود دارد. این چربی ها توسط رباطهایی در جای خود محکم شده اند. ولی با افزایش سن این رباط ها ضعیف تر شده و چربی های که از اسارت آنها در آمده اند به سمت جلو روانه می شوند. لذا این چربیها بصورت پف در زیر چشم دیده می شود.

گاهی دیده می شود در افراد ۲۰ تا ۳۰ ساله، حلقه های تیره در اطراف چشمشان مشاهده می شود. در اکثر مواقع علاوه بر، پف نیز مشاهده می شود. این مشکل در ابتدا بصورت پف کم شروع می شود. در صورتی که این مورد درمان نشود، کم کم به صورت یک موج ظاهر می شود و پس از مدتی به شکل بالشتکی زیر چشم مشاهده می شود. کارشناسان بر این عقیده اند که دلیل شکل گیری چنین پف هایی، فرایند طبیعی پیری می باشد.

 به مرور زمان این پف کردگی بیشتر و بیشتر می شود و پوست خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد. در این زمان است که کیسه های چشمی بوجود می آید. در افراد مختلف این عارضه در سنین مختلف اتفاق می افتد. این موضوع به وراثت بستگی دارد. در واقع این موضوع یک مسئله ساختاری آناتومیک و ژنتیکی است. الیته باید گفت که تنها وراثت نیست که بر این موضوع اثر دارد بلکه عوامل محیطی مانند نحوه زندگی کردن نیز در آن بسیار موثر است. حتی عواملی مانند مقدار مورد استفاده در طول روز، میزان نمک مصرفی در غذا، مقدار خواب در طی شبانه روز و حتی مقدار فعالیت بدنی و ورزش در تشکیل این کیسه های چشمی نقش بسزایی دارند. در برخی مواقع مشاهده شده که بیماری مزمن سینوسی یا حساسیت بینی سبب ایجاد پف در زیر چشم شده است.

تورم دائمی سبب شل شدن پوست می شود که در نهایت موجب ایجاد پف در زیر چشمان می شود. در صورتیکه گرفتگی بینی دارید، روی پیشانی احساس درد دارید یا اینکه احساس خارش در چشم میکنید، حتما به پزشک متخصص آلرژی مراجعه کنید زیرا با درمان حساسیت، پف زیر چشم نیز درمان می شود.

اثراگزمای پوست بر پف زیر چشم

بقیه در ادامه مطلب:


تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1392
بازدید : 221
نویسنده : خلیل سرخه

۵ میوه سالم برای پاک کردن پوست

healthy fruits for clear skin 5 میوه سالم برای پاک کردن پوست
برای اکثر ما شناخته شده است امروز  میوه ها نقش زیادی در روشن کردن  پوست  دارند ، و به همین  دلیل است که اکثر شرکت ها در درست کردن  لوسیون ها ، کرم ها ، صابون ها، و سایر محصولات زیبایی از میوه استفاده میکنند  . اما این موارد مراقبت از پوست نیز حاوی مقدار زیادی از مواد شیمیایی که ممکن است عوارض جانبی داشته باشند . از این رو ، بهترین گزینه این است که میوه خام موجود در آشپزخانه  را برای مراقبت از پوست استفاده کنیم . در اینجا ۵ میوه  سالم که قطعا به شما کمک خواهد کرد تا پوست روشن و بدون لک داشته باشید
۱٫ موز

موز سرشار از آهن ، منیزیم و پتاسیم است . علاوه بر این، برای پوست بسیار خوب است . در حال دارای ویتامین های A، B و E  است . یک عامل ضد پیری شگفت انگیز را تشکیل می دهد .  به سادگی خمیرموز تازه و رسیده را له کنید و به عنوان ماسک روی صورت بزنید
۲٫ کیوی

کیوی سرشار از پکتین و فیبر  است. برای جلوگیری از چین و چروک و لکه های پوست کمک می کند . آن می توانند  همیشه پوست را سالم , زیبا و شفاف نگه دارد
۳٫ لیمو

لیمو  از  مواد غذایی است که به راحتی  در دسترس  هر خانواده است . سرشار از ویتامین C است ، که برای پوست عالی است . اضافه کردن  لیمو به یک لیوان آب گرم مخلوط با یک قاشق غذاخوری عسل و نوشیدن آن هر روز صبح به عنوان یک پاک کننده پوست عالی است. مالش دادن  داخل پوست لیمو نیز  برای روشن کردن پوست و از بین بردن اسکار آکنه خوب است

۴٫ پاپایا

پاپایا نیز در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست وجوددارد دلیل آن  کاملا روشن است. پاپایا حاوی مقدار زیادی از آنتی اکسیدان ها است و همچنین حاوی آنزیم به نام papain، است  که  سلول های مرده را از بین میبرد  و  ناخالصی های پوست  را هم از بین میبرد. پاپایا را می توان با شیر م ، و یا گوشت خام میوه را می توان مورد استفاده قرار داد
۵٫ پرتقال

پرتقال سرشار از ویتامین C است  و برای  بهبود بافت پوست کمک میکند . مالش داخل پرتقال به پوست  افتادگی پوست را کاهش می دهد،  لکه را از بین می برد  و روند پیری پوست را کند می کند. پرتقال نیز می تواند خشک شود و به صورت پودر شده  استفاده  شود و به عنوان یک اسکراب طبیعی است.

منبع- اختصاصی


تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1392
بازدید : 275
نویسنده : خلیل سرخه
 
وقتی قلیان دوباره دردسر ساز می شود
 
قلیان و ماجرای ممنوع بودن آن برای همه یا بانوان مدت هاست که در مجامع بهداشتی و حتی سیاسی کشور...
 
پارسینه-گروه اجتماعی: قلیان و ماجرای ممنوع بودن آن برای همه یا بانوان مدت هاست که در مجامع بهداشتی و حتی سیاسی کشور مطرح می شود.

داستان قلیان این روز‌ها هم ادامه دارد چرا که اظهارات  محمدعلی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در صداوسیما در خصوص لزوم قلیان کشیدن بانوان، بار دیگر این بحث قدیمی را سر زبانها انداخته است.

محمدعلي نجفي،رئيس سازمان ميراث فرهنگي،گردشگري در برنامه پايش كه از شبكه يك سيما پخش شد،گفته: «موافق عرضه قليان در برخي از مكان‌ها هستم اما نمي‌گويم در هر رستوران و فضاي بسته يا خانوادگي قليان سرو شود،اما مكان‌هاي مناسبي براي اين كار هم وجود دارد.بايد ببينيم چقدر امكان تفريح و نفس كشيدن براي مردم ايجاد كرده‌ايم.آيا اگر محدوديت ايجاد كنيم جوان‌ها نمي‌روند در جاي ديگري قليان بكشند؟ بدتر از آن ممكن است در خانه غير از قليان چيزهاي ديگري هم بكشند.»



وي درباره ممنوعيت قليان براي خانم‌ها گفته:من موافق اين ممنوعيت نيستم. اگر من با همسر و دخترم قليان‌كشيدم چه اشكالي دارد كه آنها هم يك پك قليان بكشند.البته مي‌دانم بسياري از افراد با اين حرفم مخالف هستند.بايد ديد تفريحات مردم چقدر است و ببينيم كه آيا ممنوعيت آن قابل دفاع است يا نه. شايد برخي از اين محدوديت‌ها بيش از حد بوده است اگر اين محدوديت‌ها خود را به شكل ديگري نشان داد آن وقت چه؟ شايد بايد در برخي از تصميمات ترديد كنيم. هر چه انسان را منع كنيد او حريص‌تر مي‌شود.»

بحثی که باعث شده دوباره توجهات به قلیان برگردد و آسیب های آن به سلامتی انسان.
هر چند که ضد و نقیض‌ها در باره قلیان کم کم برای قهوه خانه دار‌ها عادی می‌شود چرا که استفاده از آن یک روز ممنوع می‌شود و نیروی‌انتظامی خودش را آماده برخورد و پلمپ قهوه‌خانه‌های متخلف و شکست قلیان‌ها می‌کندو یک روز آزاد است و مشکلی برای ارایه قلیان وجود ندارد، یک روز، وزارت بهداشت، قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات را با نظر دیوان عدالت اداری اجرایی می‌کند وروز دیگر هیات وزیران - که وزیر بهداشت هم در آن حضور دارد - آن را نقض می‌کند و قهوه‌خانه را از شمول اماکن عمومی خارج می‌کند و می‌گوید می‌توان در این اماکن قلیان عرضه کرد!

این اتفاق بارها در دولت دهم رخ داد که وزارت بهداشت درباره قلیان  تصمیمی گرفت، نظر دیوان عدالت اداری چیز دیگری بود و دولت احمدی نژادهمه را رد کرد!

حالا اما به نظر می رسد دوباره درد و دل های قلیانی سر باز گرده است و تجربه این چند سال نشان داده همین مساله  باعث می شود تا قانون جدیدی درباره قلیان کشیدن تصویب شود.
پیش از اظهارات نجفی اما  دبیر جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات  ضمن هشدار نسبت به افزایش 10درصدی مصرف قلیان در بین دختران اعلام کرده بود: سن مصرف دخانیات در بين ايراني ها از 14سال به 10سال رسیده و متاسفانه مصرف دخانیات به‌ویژه در نوجوانان و جوانان که دانشجو هستند یا در مقطع دبیرستان تحصیل می‌کنند افزایش یافته است. بسياري عامل اين كاهش چشمگير سني مصرف‌كنندگان را يك چيز مي دانند:«قليان»

 آمارهاي محمدرضا مسجدي به همين جا ختم نمي‌شود، او گفته: آمار و گزارشات به طور واضح حاکی از پایین آمدن سن مصرف قلیان و سیگاردر کشور است و در برخی از مناطق کشور 40درصد پسران و 30درصد دختران تجربه کشیدن قلیان را دارند و این آمار بسیار خطرناکی است و تهدیدی بزرگ برای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

البته در این که قلیان و به طور کلی  دخانیات برای سلامت انسان مضر است شکی نیست. در این هم شکی نیست که اگر محدودیت سنی برای استفاده از قلیان تایین شود یا حتی قانون عدم استفاده از قلیان در ملا عام  و حتی در قهوه  خانه ها هم تصویب شود بسیاری از مردم راضی خواهند بود اما نکته اینجاست که ما صنفی داریم با عنوان قهوه خانه دارها  و این صنف را همه با چای و قلیان می شناسند.

تصمیم گیری های یک باره و پلمپ و باز کردن های پی در پی  قهوه خانه ها  هم مردم را سرگردان می کند و هم این صنف را کخه نمی دانند تکلیفشان چیست.

شاید با برنامه ریزی، بررسی علمی و دقیق بتوان مشکل را به گونه ای  حل کرد که به قول معروف نه سیخ بسوزد و نه کباب! شاید هم نه قلیان بسوزد و نه قلیان کش!

تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1392
بازدید : 255
نویسنده : خلیل سرخه
رانندگی خانم تهرانی! +عکس

 





 


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
اگر زمان و مکان در اختیار ما بود ده سال پیش از طوفان نوح عاشقت میشدم و تو می‌توانستی تا قیامت برایم ناز کنی یک صد سال به ستایش چشمانت می‌گذشت و سی هزار سال صرف ستایش تنت و تازه در پایان عمر به دلت راه می‌یافتم

مدرن ترین و توصعه یافته ترین شهر ایران؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بنفش و آدرس banafsh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 43080
تعداد مطالب : 259
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com