عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 14 فروردين 1393
بازدید : 291
نویسنده : خلیل سرخه
 
برای دریافت کامل اخبار و مطالب می بایست نرم افزار خود را به صورت رایگان به آخرین نسخه ارتقاء دهید.
 



برترین ها: همراهان عزیزی که اخبار و مطالب سایت برترین ها را از نرم افزار موبایل دریافت می کنید، به جهت تغییراتی که در نسخه آخر نرم افزار رخ داده است برای دریافت کامل اخبار و مطالب می بایست نرم افزار خود را به صورت رایگان به آخرین نسخه ارتقاء دهید.

به رو رسانی از طریق لینک های زیر:


برای دریافت آخرین اخبار، نرم افزار خود را به روز کنید




برای دریافت آخرین اخبار، نرم افزار خود را به روز کنید

آخرین نسخه برترین ها برای سیستم عامل iOS



:: موضوعات مرتبط: دانلود برنامه های کاربردی , ,
تاریخ : پنج شنبه 14 فروردين 1393
بازدید : 216
نویسنده : خلیل سرخه
 
بهار است و همراه داشتن کت یا ژاکتی بهاره، در این فصل یکی از ملزومات پوشش شیک بهاری خانم هاست. در این مطلب، مجموعه ای از کت های بهاری را به انتخاب سردبیر مجله مد بریتانیایی، برای شما منتشر می کند.
 

کافه سینما: بهار است و همراه داشتن کت یا ژاکتی بهاره، در این فصل یکی از ملزومات پوشش شیک بهاری خانم هاست. در این مطلب، مجموعه ای از کت های بهاری را به انتخاب سردبیر مجله مد بریتانیایی، برای شما منتشر می کند.

Day Birger et Mikkelsen



Dorothy Perkins

بقیه در ادامه مطلب:


تاریخ : پنج شنبه 14 فروردين 1393
بازدید : 163
نویسنده : خلیل سرخه
 
برای گذراندن یک روز متفاوت در کنار نامزدتان برنامه‌ریزی می‌کنید؟ اجازه بدهید با چند پیشنهاد برنامه‌ریزی را برای‌تان ساده کنیم. شاید بد نباشد در آخرین روزهای برف‌پوش بودن کوه‌های اطراف شهر سری به برج میلاد بزنید...
 

برترین مجله اینترنتی ایرانمجله سیب سبز: برای گذراندن یک روز متفاوت در کنار نامزدتان برنامه‌ریزی می‌کنید؟ اجازه بدهید با چند پیشنهاد برنامه‌ریزی را برای‌تان ساده کنیم. شاید بد نباشد در آخرین روزهای برف‌پوش بودن کوه‌های اطراف شهر سری به برج میلاد بزنید و چهره تهران را در آخرین روزهای زمستان ببینید، بعد هم می‌توانید مهمان اجرای زنده خواننده مورد علاقه‌تان در کنسرتش شوید و در آخر هم بد نیست پشت میز یک رستوران و زیر نور شمع شام بخورید و به این روز متفاوت پایان دهید. بدون شک این لحظات نه تنها برای شما که برای نامزدتان هم شیرین و به یاد ماندنی خواهد بود، اما فراموش نکنید همین شادی چند ساعته مبلغ زیادی  برای نامزد شما خرج برمی‌دارد. حالا یک دور دیگر برنامه‌ای که ریخته‌اید را مرور کنید! آیا هنوز هم گمان می‌کنید او مسئول تمام هزینه‌های قرارهای دو نفره‌تان است؟ اگر 20 سال پیش این سؤال را از یک زن می‌پرسیدیم، کمتر احتمال داشت پاسخ منفی بشنویم. اما محققان می‌گویند جوانان امروزی به این ماجرا به شکلی دیگر نگاه می‌کنند. پس اول ادعای پژوهشگران را بخوانید و بعد به ماجرا از نگاه نامزد همیشه دست به جیب‌تان نگاه کنید.

خانم‌ها! دست به جیب شوید

شاید نتایج پژوهش‌هایی که در کشورهای دیگر انجام شده کاملا با واقعیت جامعه ما سازگار نباشد، اما اعداد و ارقام به دست آمده در این بررسی‌ها به واقعیت‌های زندگی امروز ما بی‌شباهت هم نیست. محققان برای به‌دست آوردن این ارقام 17 هزار نفر را مورد بررسی قرار دادند و در کمال ناباوری خانم‌ها ثابت کردند 64 درصد مردها دوست دارند نامزدشان سهم خودش از مخارج قرارها را بپردازد. حالا نگاهی به رابطه خودتان بیندازید! آیا نامزد شما باقی‌مانده آن نسل مردهایی است که خرج کردن برای شریک آینده زندگی‌شان را جزئی از مردانگی می‌دانستند؟

بقیه در ادامه مطلب:

تاریخ : پنج شنبه 14 فروردين 1393
بازدید : 165
نویسنده : خلیل سرخه
 
 بقیه در ادامه مطلب:

تاریخ : پنج شنبه 14 فروردين 1393
بازدید : 164
نویسنده : خلیل سرخه

به گزارش نامه نیوز، هواداران تراکتورسازی علاقه وافری به تونی اولیویرا دارند به طوری که هرگز علیه این مربی موضع گیری نکرده و به طرق مختلف از وی حمایت می کنند.

 
در ابتدای فصل جاری که مجید جلالی جایگزین تونی شد نیز در بسیاری از مسابقات با موضع گیری علیه جلالی و تشویق اولیویرا نشان دادند که خواهان مربی پرتغالی هستند و البته به هدف خود نیز رسیدند.
 
در بازی اخیر تراکتورسازی با العین گروهی از هوداران تبریزی با پوشیدن تی شرت های مخصوص و گذاشتن سیبیل بار دیگر علاقه خود به سرمربی سیبیلوی تیم خود را نشان دادند.
 
تراکتورسازی در این مسابقه برابر العین به تساوی دو بر دو رسید.
 

 

         
 
 

 
 

اگر زمان و مکان در اختیار ما بود ده سال پیش از طوفان نوح عاشقت میشدم و تو می‌توانستی تا قیامت برایم ناز کنی یک صد سال به ستایش چشمانت می‌گذشت و سی هزار سال صرف ستایش تنت و تازه در پایان عمر به دلت راه می‌یافتم

مدرن ترین و توصعه یافته ترین شهر ایران؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بنفش و آدرس banafsh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 43086
تعداد مطالب : 259
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com