عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 شهريور 1393
بازدید : 519
نویسنده : خلیل سرخه

عکس های سمانه پاکدل و خواهرش

 

سمانه پاکدل

عکس سمانه پاکد و خواهرش

سمانه پاکدل از بازیگران زن سینما و تلویزیون متولد ۲۶ مهر ماه ۱۳۶۶ می باشد. او عضو یک خانواده ۵ نفری می باشد.

سمانه پاکدل و خواهرش

سمانه پاکدل و خواهرش

سمانه پاکدل و خواهرش

سمانه پاکدل و خواهرش

 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرفی بازیگران_ورزشکاران_خواننده ها , ,
تاریخ : یک شنبه 30 شهريور 1393
بازدید : 270
نویسنده : خلیل سرخه

بیوگرافی جواد عزتی و عکس های جواد عزتی

 

جواد عزتی

بیوگرافی جواد عزتی و عکس های جواد عزتی

محمدجواد عزتی (زاده ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر اهل ایران و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

وی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ سه دونگ،مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفا دور نزنیم…، دست بالای دست و قهوه تلخ ایفای نقش کرده است. همچنین وی در فیلم طلا و مس ایفای نقش کرده است.

جواد عزتی

 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرفی بازیگران_ورزشکاران_خواننده ها , ,
تاریخ : یک شنبه 30 شهريور 1393
بازدید : 253
نویسنده : خلیل سرخه

تصاویر جدید از ساحره SRT

 

داج چلنجر SRT هلکت تبدیل به مخوف‌ترین هیولای آمریکایی شده است. توان 707 اسب بخاری آن که از موتور هشت سیلندر 6.2 لیتری HEMI با کمک سوپرشارژر حاصل می‌آید، آن را در رده سوپراسپرت‌های گران‌قیمتی چون لامبورگینی اوراکان و فراری 458 قرار می‌دهد.

پیشرانه هلکت در مقایسه با موتور HEMI 392 که در مدل‌های معمولی SRT استفاده می‌شود، بیش از 91 درصد تغییر کرده است. این تغییرات به دلیل مقاومت بالاتر در برابر بارهای بیشتر و فشار افزون‌تر این موتور است. برای دوام این موتور پرقدرت، میل‌لنگ‌های فورج کاری شده و سطوح پیستون‌ها و سرسیلندر دچار تغییر و تقویت شده‌اند. جالب اینکه فشار سیلندر در لحظه انفجار به 110 بار می‌رسد که معادل پنج برابر یک خودروی سواری و سبک است.

مصرف سوخت هلکت در اتوبان و جاده طبق استاندارد EPA به میزان 10.69 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. این میزان برای یک ماسل کار تنومند و 707 اسبی، رقم بسیار مطلوبی حساب می‌شود. این در حالی است که پیش از این انتظار می‌رفت، عطش این خودرو به سوخت، سیری‌ناپذیر باشد.

البته بادی این نکته را هم در نظر گرفت که در یک رانندگی اسپرت و پرفشار، مصرف سوخت به شدت افزایش می‌یابد و در چشم برهم زدنی، باک سوخت خودروی شما را تخلیه خواهد کرد.

اعتمادبه‌نفس داج باعث شده تا این خودرو را با سه خودروی سوپراسپرت و یا اسپرت گران‌قیمت نامدار مقایسه کند که نسبت به آن، گران‌تر، ضعیف‌تر و پرمصرف‌تر می‌باشند.

لامبورگینی آونتادور با قدرت 700 اسب بخار، بیش از 425 هزار دلار قیمت دارد و مصرف سوخت آن در جاده، 13 لیتر می‌باشد.

آستون مارتین ونکوئیش هم با دارا بودن 576 اسب بخار نیرو، 287 هزار دلار قیمت دارد و مصرف سوخت آن هم 13 لیتر در صد کیلومتر مسیر بزرگراهی است.

مرسدس بنز SLS AMG GT هم با قدرت 583 اسب بخار و قیمت 221 هزار دلار، مصرفی معادل 12.4 لیتر در صد کیلومتر دارد.

همه این‌ها در حالی است که داج چلنجر SRT هلکت با قیمت 59995 دلاری خود، بسیار ارزان‌تر و در عین حال، مقرون به صرفه‌تر از این خودروها می‌باشد. البته هیچ‌گاه خریداران این خودروها، به هلکت به عنوان یک جایگزین برای ماشین خود نگاه نمی‌کنند زیرا تنها دلیل خرید این خودروها، سرعت یا توانایی‌های فنی آن‌ها نیست.

داج چلنجر-نمای کلی

داج چلنجر -نمای جلو


تاریخ : شنبه 29 شهريور 1393
بازدید : 225
نویسنده : خلیل سرخه
عملکرد درخشان یک بازیکن نونهال در تمرین بارسا نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، یکشنبه گذشته "لئو مسی" عکسی از خود در شبکه های اجتماعی در کنار یک کودک به نام "آگوستین" منتشر کرد. آن کودک، پسر برادر او رودریگو است. 
 
 
 
این پسر 6 ساله شیفته فوتبال است حضور در کنار یکی از بهترین بازیکنان دنیا موجب شده است تا بتواند راحت تر در ورزش مورد علاقه اش پیشرفت کند. آگوستین پس از پشت سر گذاشتن تست های لازم به مدرسه فوتبال بارسا ملحق شده است.
 
آگوستین 6 ساله در تیم " آدریانو" در رده های پایه بارسا توپ می زند. پای تخصصی او پای راست است و فعلا تنها هدفش پیشرفت است.
 
 

تاریخ : شنبه 29 شهريور 1393
بازدید : 236
نویسنده : خلیل سرخه
 
 

ضرب‌الاجل محسنی اژه‌ای به وزیر ارتباطات؛ وایبر،‌ واتس‌اپ و تانگو سریعا مسدود شوند

فناوری اطلاعات > نرم افزار - معاون اول قوه قضائیه در نامه‌ای به وزیر ارتباطات اعلام کرد: در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت‌الله آملی ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فرآهم‌آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌اپ، وایبر و تانگو شده اقدام عاجل صورت پذیرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از میزان، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای  با اعلام مطلب فوق تاکید کرد: در غیر این صورت قوه قضائیه در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی دارای محتوای مجرمانه اقدام مقتضی به عمل می‌آورد.

متن کامل نامه حجت الاسلام محسنی اژه‌ای به وزیر ارتباطات بدین شرح است:

جناب آقای دکتر واعظی
وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلام علیکم
نظر به انتشار گسترده محتوای مجرمانه و ارتکا به انواع جرائم علیه عفت و اخلاق اسلامی و امنیت عمومی و ... بالاخص انتشار وسیع مطالب مهم علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی علیه حضرت امام خمینی (ره) در هفته‌های اخیر از طریق برخی شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌اپ، وایبر و تانگو که بعضا توسط دولت‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مدیریت فنی و محتوایی می‌شود و با عنابت به این که علی رقم استمهال سه ماهه جنابعالی و همکاران محترم مبنی بر اعلام آمادگی در خصوص فرآهم‌آوری امکان مسدودسازی و پالایش هوشمند محتوای مجرمانه در شبکه‌های موصوف و ارائه شبکه‌های اجتماعی داخلی هم سطح با شبکه‌های مذکور، مع الاسف تا کنون اقدام موثری به عمل نیامده است. لذا در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت‌الله آملی ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فرآهم‌آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه‌های یاد شده اقدام عاجل صورت پذیرد، در غیر این صورت قوه قضائیه در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی دارای محتوای مجرمانه اقدام مقتضی به عمل آورده و با متخلفین از دستورات قضایی در هر رده‌ای طبق قانون برخورد خواهد نمود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای
معاون اول قوه قضائیه

 


تاریخ : شنبه 29 شهريور 1393
بازدید : 198
نویسنده : خلیل سرخه

آیفون 6 سلطنتی را ببینید که 7 میلیارد تومان می ارزد

فناوری اطلاعات > سخت افزار - تسنیم نوشت:

تصاویر آیفون۶ سلطنتنی با ۱۸ قیراط طلا در پشت قاب این گوشی منتشر شد.
پعکس‌های آیفون6 سلطنتی که با 6 هزار و 127 برلیان ریز در قاب پشتی توسط یکی از بزرگترین طراحان لوکس دنیا طراحی شده و قرار است با قیمت حدودی هفت میلیارد تومان راهی بازار، منتشر شد.

آیفون 6 سلطنتی
این گوشی توسط آیفون 6 سلطنتیالکساندر آموسو طراحی شده و لوگوی اپل را با شیوه خاصی مزین به برلیان‌های برش خورده کرده است.
تمامی این برلیان‌ها روی قابی با 18 قیراط طلا سوار شده‌اند و روند طراحی آن دو ماه طول کشیده است.

 


تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393
بازدید : 192
نویسنده : خلیل سرخه
 

 برترین ها: در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

                                                                    


علی دایی و همسرش هم به اکران آتش بس رفته بودند. لادن مستوفی با رنگ موهایش از سوژه های مراسم بود. تهمینه میلانی و همسرش هم در عکس دیده می‌شوند.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (19)

سلفی خسرو حیدری و همسرش. همسر خسرو مدیریت تمامی فعالیت های خسرو را به عهده دارد. البته در شبکه های اجتماعی!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (19)

 


سردار آزمون در کنار هوادارانش.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (19)

این هم یک عکس "بدون شرح" از بهنوش بختیاری!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (19)


تصویر مونتاژ شده جالبی که رضا عطاران روی ایستاگرامش گذاشت و زیرش نوشت" من و یک ببر مشهدی!"


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (19)


عکسی فوق‌العاده از سه کاراکتر سریال طنز جدید با هنرنمایی احمد مهرانفر، هادی کاظمی و محسن تنابنده.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (19)

سلفی آسانسوری ترانه علیدوستی.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (19)



سلفی بامزه سحر قریشی و حدیث میرامینی. فقط امیدوارم گردن درد نگیرید!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (19)



حسن ختامی بدون شرح!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (19)

بقیه در ادامه مطلب..
  

 

 


 


تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393
بازدید : 180
نویسنده : خلیل سرخه
قوانین مورفی
 
قانون مورفی یک زبانزد رایج در فرهنگ غربی است که می‌گوید «اگر قرار باشد چیزی خراب شود، می‌شود». این جمله از «ادوارد مورفی»، مهندس نیروی هوایی و محقق «تئوری هرج و مرج» آمریکایی است.
 
 
 

برترین ها: در ترافيك‌گير كرده‌ايد و احتمالا دير به يك قرار مهم مي‌رسيد. آن‌قدر اعصاب‌تان خرد شده است كه فكر مي‌كنيد همه ماشين‌هايي كه در خط‌هاي ديگر هستند در حال حركت هستند و فقط شما در صفي از خودروها‌گير افتاده‌ايد كه اصلا و ابدا جلو نمي‌روند. در يك تصميم ناگهاني با هزار مكافات صف‌تان را عوض مي‌كنيد اما دو ماشين كه جلوتر مي‌رويد باز هم ترافيك قفل مي‌شود. شانس بدتان را لعنت مي‌كنيد و هر چه از دهن‌تان در مي‌آيد مي‌گوييد. در اين لحظه باز هم فكر مي‌كنيد همه صف‌هاي خودروها در ترافيك در حال حركت هستند و شما باز در صف ماشين‌هايي كه حركت نمي‌كنند ‌گير افتاده‌ايد. در همين لحظه ‌است كه شما به‌شخصه يكي از قوانين مورفي را كشف كرده‌ايد! باور كنيد در قوانين مورفي همه چيز براساس بدشانسي و بدبياري است!

قانون مورفی یک زبانزد رایج در فرهنگ غربی است که می‌گوید «اگر قرار باشد چیزی خراب شود، می‌شود». این جمله از «ادوارد مورفی»، مهندس نیروی هوایی و محقق «تئوری هرج و مرج» آمریکایی است.

طبق این زبانزد همیشه همه چیزها در بدترین و نامناسب ترین زمان به خطا می‌روند و کارها را لنگ می‌گذارند. معمولا هنگامی که شخصی همواره بدشانسی می‌آورد او را مشمول قانون مورفی می‌نامند.

از مورفی کلمات قصار دیگری نیز به جا مانده از جمله «همه چیز ذاتاً دچار خطا و دردسر می‌شود مگر اینکه برای درستی آن تلاشی شده باشد». قانون مورفی،  یک مثل معروف در فرهنگ غرب است که در زمان آزمایش واگن موشکی در اواخر دههٔ ۴۰ به وجود آمد. اصلی‌ترین پیامی که این قانون بیان می‌کند این است که در هر حالتی که احتمال خراب شدن یا خطا رفتن باشد بی‌شک روزی این اتفاق می‌افتد. «اگر راه‌های متفاوتی برای انجام کاری باشد که یکی از آنها به خرابی یا فاجعه بینجامد، حتما یک نفر کار را به همان صورت انجام خواهد داد.» که معمولاً به این صورت بیان می‌شود: «هر چیز که می‌تواند خطا برود، خطا می‌رود.» از نیکلاس اسپارک محقق و نویسندهٔ کتاب «تاریخی از قانون مورفی».

این نامگذاری طعنه‌آمیز در پی سرگرد ادوارد مورفی است که در مرکز نیروی هوایی ادوارد همراه گروه استَپ روی پروژهٔ  MX۹۸۱ کار می‌کرد. او مدت کوتاهی به عنوان مهندس توسعه در فنون اندازه‌گیری با دکتر و سرهنگ جان پاول استَپ دوست و همسایهٔ سابقش روی پروژه واگن موشکی (rocket sled) مشارکت می‌کرد.

نیک اسپارک در پایان کتاب «تاریخی از قانون مورفی» بیان می‌کند که تفاوت خاطرات بعد از گذشت سالها، اجازه مشخص کردن دقیق شخصی که در طول چندین ماه آزمایش دستگاه جدید اندازه‌گیری، این عبارت را به شکل مصطلح امروزی آن ابداع کرده نمی‌دهد، ولی این عبارت در انعکاس جمله‌ای که مورفی پس از شکست دستگاه اندازه‌گیریش گفته ابداع شده و به تدریج از حالت اولیه آن که در اولین کنفرانس سرهنگ استپ-سریع‌ترین مرد روی زمین-به کار رفت به حالت امروزی در آمده است.

لبخند بزن فردا روز بدتري‌ است!

تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393
بازدید : 189
نویسنده : خلیل سرخه
با جاناتان هریس که نسخه اینترنتی احوالپرسی را راه انداخته است
 
تا حالا شده است از خواب بیدار بشوی و دلت بخواهد بدانی توی دنیا امروز حال چند نفر خوب و حال چند نفر بد است؟ چند نفر همزمان با تو امروز دلشان گرفته است؟ چند نفر امروز تنها شده اند؟
 



مجله چلچراغ - نیل
وفر حاجی رحیمی: تا حالا شده است از خواب بیدار بشوی و دلت بخواهد بدانی توی دنیا امروز حال چند نفر خوب و حال چند نفر بد است؟ چند نفر همزمان با تو امروز دلشان گرفته است؟ چند نفر امروز تنها شده اند؟ چند نفر امروز برای اولین بار رفته اند سر کار جدیدشان و استرس دارند؟

جاناتان به این رویای خودش، حقیقت بخشیده است. او به محض بیدار شدن از خواب، احوال دنیا را چک می کند تا ببیند امروز حال بیشتر مردم دنیا خوب است یا بد. جاناتان یک «آرتیست اینترنت» است، واژه جدیدی که کم کم باید به شنیدنش عادت کنیم. بین فهرست بلندبالای فعالیت ها و جایزه های او، آخرین فعالیتش، اپلیکیشنی به نام «ما حس می کنیم خوبیم» موضوع گزارش ماست.

اول از همه می شود بگویی اینکه تو یک آرتیست اینترنت هستی، یعنی دقیقا شغلت چیست؟

- من در اصل مهندسی کامپیوتر خوانده ام اما اینکه به من آرتیست اینترنت بودن را نسبت می دهند، برای این است که با استفاده از تکنولوژی چیزی ایجاد می کنم که جنبه هنری دارد. من خودم را یک قصه گو می دانم. در ابتدا که به قصه زندگی آدم ها در سرتاسر دنیا کنجکاو است. این کنجکاوی باعث شد که بخواهم با استفاده از تکنولوژی همه این قصه ها را به هم گره بزنم. آرتیست اینترنت بودن چیز پیچیده ای نیست. وقتی که تمام جزییات زندگی روی اینترنت پیاده شده است و مواد خامی برای هنر روی اینترنت وجود دارد؛ پس می شد حدس زد که به زودی این همه احساسات و نوشته، این همه عکس، توجه هنرمندان را جلب می کند و آنها را ترغیب می کند تا حالا دیگر تکنولوژی را به هر نحوی توی هنرشان دخیل کنند و چه بسا به مرور «تکنولوژی» خودش به تنهایی ماده اصلی کارشان شود. مثل اپلیکیشن آخری که من درست کرد.

احوالپرسی اینترنتی هم راه اندازی شد

درباره این آخرین برنامه ای که به عنوان آرتیست اینترنتی ساخته ای، بیشتر توضیح بده.

- اسم برنامه «ما حس می کنیم خوبیم» است. این اپلیکیشن هر روز اطلاعات آپلود شده روی اینترنت را بررسی می کند و به من آماری می دهد که چند نفر امروز خوب هستند، چند نفر امروز کسل هستند و چند نفر امروز تنها هستند و ... روی این اپلیکیشن هزارها احساسات مختلف برای آزمایش هست. می توان فهمید چند نفر امروز خوابالو هستند یا هر حس دیگری که مد نظرت باشد. استاتوس ها و عکس های سرتاسر دنیا را در یک لحظه بررسی می کند و اگر بخواهی می تواند به تو بگوید که همین حالا چند درصد از مردان و چند درصد از زنان خوشحال هستند.

احساسات را در کشورهای مختلف با توجه به آب و هوا هم دسته بندی می کنم؛ اینکه مردم در روز بارانی چه احساساتی داشتند و در روز آفتابی چطور و هر جزییات دیگری که بخواهی از طریق این برنامه در اختیارات می گذارم. برنامه از نظر ظاهر گرافیکی از هزاران هزار نقطه تشکیل شده است که این نقطه ها هر کدام نماینده فردی روی زمین است و تراکمشان روی نمودارهای مختلف، وسیله سنجش حال خوب دنیاست. علاوه بر این، در این اپلیکیشن می توانی آخرین پست ها و عکس های روی اینترنت را با احساساتی که به اشتراک گذاشته شده بخوانی و آخرین اخبار از حال مردم دنیا را یک جا داشته باشی.

ایده اصلی تو برای این اپلیکیشن از کجا شروع شده است؟

- همانطور که گفتم، به عنوان یک اینترنت آرتیست سعی دارم تکنولوژی را با مفهوم و هنر گره بزنم و از طرف دیگر همیشه دلم می خواسته مردم کشورهای مختلف را با هم توی یک چرخه مرتبطشان کنم، همانطور که در دنیای واقعی بر هم تاثیر می گذارند. بین همه آدم های روی این کره خاکی اختلاف ها و فاصله های زیادی وجود دارد؛ از تفاوت در واحد پول گرفته تا رنگ پوست و نحوه لباس پوشیدن، اما همه ما تحت پوشش وسیع تری هستیم و آن انسان بودن ماست. برای همین هر چقدر هم که مرزهایمان از هم فاصله داشته باشد، باز هم احساسات یکسانی داریم، باز هم همه مان از تنها ماندن می ترسیم، از جا ماندن متنفریم و دوست نداریم عزیزانمان از دستمان برنجند و هزار مورد مشابه دیگر. من با این اپلیکیشن به صورت تقریبا نمادین خواستم این ذهنیت خودم را به نمایش بگذارم.

احوالپرسی اینترنتی هم راه اندازی شد

پیش آمده برایت که این اپلیکیشن احساساتی ات بکند؟

- راستش وقتی می بینم که حس و حال دو نفر توی دنیا چقدر یک لحظه در یک سمت است، با خودم فکر می کنم چه می شد اگر می توانستم مثلا فلانی از بنگلادش را که پدرش را از دست داده بگذارم کنار دست کس دیگری که دقیقا توی رم در سوگ پدرش چند وقتی است که افسرده است.

تو با استفاده از این اپلیکیشن در واقع اطلاعات آماری در دست داری و می توانی بگویی مثلا غمگین ترین منطقه کره زمین کجاست؟ یا تنهاترین شهر روی زمین، منظورم شهری که بیشتر از بقیه جاها آدم ها احساس تنهایی می کنند، کجا قرار دارد؟

- بله، طبق آماری که من دارم، که البته برمی گردد به چند سال پیش، سنگاپور غمگین ترین شهر بود و «بولدر»، شهری در نزدیکی لاس وگاس آمریکا هم شهر آدم های تنهاست!

تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393
بازدید : 165
نویسنده : خلیل سرخه

با اقدام جدید یاهو، از این پس کاربران ایرانی قادر به ایجاد ایمیل در این سرویس هستند!

چندین سال پیش یکی از اولین اتنخاب‌های کاربران ایرانی برای ایجاد ایمیل سایت یاهو بود، اما از زمانی که این شرکت نام ایران را از لیست خود حذف کرد، اغلب کاربران ایرانی رو به سوی سرویس‌های دیگری نظیر جی‌میل گرفتند.

YahooMaktooblogo

این فرآیند تحریم همچنان ادامه داشت تا اینکه امروز طی خبری که یکی از کاربران آی‌تی‌رسان به ما ارایه داد این شرکت اقدام به اضافه کردن نام ایران به لیست ثبت نامی‌های سایت خود کرده بود. بعد از اطلاع رسانی کاربر عزیزمان، ما نیز دست به بررسی این فرآیند زدیم تا درستی این ماجرا را برای انتشار در سایت جویا شویم. بله، گویا این کمپانی به فقدان کاربران ایرانی در سایت خود پی برده است و دست به افزوده نام ایران در لیست خود زده است.

yahoo-iran

پیش‌تر از آنجایی که اغلب سرویس‌های اینترنتی هنگام ثبت نام شماره تلفن همراه کاربر را نیز درخواست می‌کنند، نام ایران +98 در لیست کشور‌ها یاهو وجود نداشت که کاربران در هنگام ایجاد ایمیل دچار مشکل می‌شدند. اگرچه همچنان راه‌هایی برای ایجاد ایمیل در یاهو وجود داشت، اما هیچ کدام روشی اصولی نبودند.

از این پس کاربران ایرانی نیز می‌تواننند بدون هیچ مشکلی در سایت یاهو اقدام به ایجاد ایمیل کنند. هنوز دلیل این شرکت نسبت به افزودن نام ایران مشخص نیست، اما امکان دارد این فرآیند نیز در جهت رفع تحریم‌های ایران باشد.


تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393
بازدید : 309
نویسنده : خلیل سرخه
کارگاه آموزشی دریچه؛
کودک الکترونیک یا E-Kids استاندارد آموزشى براى کودکان ۷ تا ۱۲ ساله به منظور آشنائى کودکان با مفاهيم کلى کامپيوتر و اينترنت می باشد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ که می‌دانید شنبه‌ها همین‌جا یعنی صفحه دریچه فناوری اطلاعات کارگاه آموزشی برگزار می‌شود که هدف آن آموزش نرم افزارهای کاربردی است که اکثر ما در کارهای روزمره‌مان با آن‌ها سر و کار داریم. کافی است در منزل و یا محل کار خود بنشینید و شنبه‌ها به صفحه دریچه بیایید و آموزش را دانلود کنید، بعد در وقت‌های آزاد به آموزش نرم افزارهای مورد نیازتان به صورت کاملا تصویری و تعاملی بپردازید، بعد از اینکه به صورت کامل آموزش دیدید، می‌توانید در هر کجا که هستید با شرکت در آزمون، مدرک معتبر دریافت کنید.


در جلسه پانزدهم قصد آموزش کودک الکترونیک E-Kids را داریم. کودک الکترونیک یا E-Kids استاندارد آموزشى براى کودکان ۷ تا ۱۲ ساله به منظور آشنائى کودکان با مفاهيم کلى کامپيوتر و اينترنت می باشد.

سرفصل‌های آموزشی کودک الکترونیک:
- آشنایی کودکان با پایه های فن آوری اطلاعات مبانی IT
- استفاده از کامیپوتر
- کار با واژه پرداز
- کار با صفحات گسترده
- نقاشی
- آشنایی با اصول استفاده از اینترنت
- کار با ایمیل

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 251 مگابایت
 • سایت سازنده:
پیشگامان صفر و یک
 راهنمای آزمون:
اینجا کلیک کنید
 
• امتیاز:



:: موضوعات مرتبط: دانلود برنامه های کاربردی , ,
تاریخ : شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 241
نویسنده : خلیل سرخه

دوچرخه 20 هزار دلاری تارماک مک‌لارن

۰۱ شهريور ۱۳۹۳
1,557 بازدید
2 دیدگاه
دسته بندی : موتورسیکلت

انگلیسی‌ها مهارت خوبی در ساخت دوچرخه‌های بسیار سریع و رکوردشکن و البته گران‌قیمت دارند. پیش از این لوتوس با دوچرخه معروفش در مسابقات المپیک خوش درخشید. حالا مک‌لارن هم دست بکار شده و دوچرخه جذابی را طراحی کرده است.

همان‌گونه که انتظار می‌رود، قسمت‌های عمده این دوچرخه برای کاهش وزن و افزایش مقاومت، از جنس فیبر کربن ساخته شده‌اند. فریم بدنه بدون درز است و دوشاخ جلو نیز ساختاری منحصر به فرد دارد. استفاده از تجربیات کارشناسان دوچرخه و تیم مک‌لارن باعث شده تا وزن آن نسبت به دوچرخه‌های رده بالای مسابقه‌ای تا 10 درصد سبک‌تر باشد. نقاشی روی بدنه نیز در همان مکانی انجام می‌شود که خودروهای 1.2 میلیون دلاری P1 مک‌لارن رنگ‌آمیزی می‌شوند.

سریع، سبک، مقاوم و محکم و زیبا و البته با برچسب قیمت 20 هزار دلار. این‌ها توصیفاتی کوتاه از این دوچرخه‌اند که تنها 250 دستگاه از آن ساخته خواهد شد. و البته تمام تولیدی آن پیش‌فروش شده است. هرکدام از دوچرخه‌های تولیدی کاملاً متناسب با اندازه بدن سفارش دهنده، طراحی و تنظیم می‌شوند. بعلاوه کلاه کاسکت و دو جفت کفش مخصوص نیز به خریدار اهدا می‌شود.

 دوچرخه تارماک ساخت مک‌لارن

 دوچرخه تارماک ساخت مک‌لارن

 دوچرخه تارماک ساخت مک‌لارن


تاریخ : شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 195
نویسنده : خلیل سرخه
شبکه‌های اجتماعی تصاویری را منتشر کردند که در آن یک کودک تمرین می‌کرد که چگونه آدم بکشد.
 
به گزارش فارس به نقل از دام پرس، در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از آموزش آدم‌کشی به کودکان داعشی پخش شده که هیاهوی بسیاری به پا کرده است.
 
به گزارش این پایگاه خبری، در این تصاویر کودکی را می بینیم که لباس مخصوص گروهک تکفیری داعش را پوشیده است.
 
این کودک صورت خود را با نقاب پوشانده است و پشت سرش نیز پرچم تروریست‌های داعش قرار دارد. این کودک عروسک کوچکی را می‌کشد که لباس نارنجی به تن دارد و این مسئله به کشته شدن «جیمز فولی» خبرنگار آمریکایی توسط داعش اشاره دارد.

کودکان داعش، آدم‌کشی را تمرین می‌کنند (+عکس)

کودکان داعش، آدم‌کشی را تمرین می‌کنند (+عکس)

تاریخ : شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 225
نویسنده : خلیل سرخه

 

به گزارش دریچه خبر،Internet Download Manager یا به اختصار IDM نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت و افزایش سرعت دانلود است که با سیستم هوشمند خود مدیریت کردن فایل‌های دانلود را آسان‌تر می‌سازد، این برنامه با تکنولوژی جدید خود باعث سرعت بخشیدن به امر دانلود کردن فایل‌ها می‌شود و طبق گفته شرکت سازنده تا 5 برابر سریعتر از حالت معمولی می‌تواند دانلود کند.
 
 
قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager :
 
- افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر توسط سیستم هوشمند تقسیم بندی پویا
- قابلیت Resume جهت قطع و ادامه دانلود در زمان دیگر بدون از دست داده اطلاعات دانلود شده
- پشتیبانی از تمامی مرورگرها و برنامه‌های رایج در بازار
- قابلیت خودکار چک کردن فایل‌ها توسط ضد ویروس‌ها
- قابلیت دانلود چندگانه فایل‌ها
- قابلیت زمان بندی پیشرفته برای مدیریت دانلودها.
- قابلیت Speed Limiter جهت محدود نمودن سرعت دانلود
- پشتیبانی از زبان‌ها مختلف از جمله زبان فارسی
 
جعبه دانلود Internet Download Manager 6.21 Build 5
مخصوص ویندوز / رمز عبور فایل : www.yjc.ir

 باشگاه خبرنگاران



:: موضوعات مرتبط: دانلود برنامه های کاربردی , ,
اگر زمان و مکان در اختیار ما بود ده سال پیش از طوفان نوح عاشقت میشدم و تو می‌توانستی تا قیامت برایم ناز کنی یک صد سال به ستایش چشمانت می‌گذشت و سی هزار سال صرف ستایش تنت و تازه در پایان عمر به دلت راه می‌یافتم

مدرن ترین و توصعه یافته ترین شهر ایران؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بنفش و آدرس banafsh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 2056
بازدید کل : 42046
تعداد مطالب : 259
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com