عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1392
بازدید : 274
نویسنده : خلیل سرخه

سام درخشانی

10 ماه مانده به 40 سالگی

دقیقا 10 ماه دیگر، سام درخشانی وارد دنیای شیرین چهل سالگی می‌شود. از آن مردهایی که 40 سالگی خیلی بهشان می‌آید. سام متولد 31 شهریور است.

 


مهران غفوریان

10 ماه و 27 روز مانده به 40 سالگی

مرد بانمک ما به 40 سالگی‌اش نزدیک‌تر شد. مهران تولد 39 سالگی‌اش را رد کرده و 15 روز است که ایده‌آل شمارش معکوس برای 40 ساله شدنش را شروع کرده. او متولد سوم شهریور است

بقیه در ادامه مطلب:

 



تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1392
بازدید : 274
نویسنده : خلیل سرخه
 
ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی
 
 
بیوگرافی ارسلان قاسمی : ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران) یک بازیگر نوجوان ایرانی است. او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است.[۱] قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم‌برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد.[۲] او در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت.

بیوگرافی ترلان پروانه :ترلان پروانه بازیگر و نوجوان ایرانی متولد ۱۸ تیر ماه ۱۳۷۷ است.در خانواده فرهنگی و هنرمند در شهر شیراز بدنیا آمد، در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت و در فیلم سینمایی رویای آخر به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های خیابان به کارگردانی آقـای همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد. او تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است.او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم "آهوی پیشونی سفید" برنده "پروانه زرین" به عنوان بهترین بازیگر دختر شد. (در سال ۱۳۹۰)


  ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

بقیه در ادامه مطلب:


تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1392
بازدید : 228
نویسنده : خلیل سرخه
 
حسن عباسی
 
دانش آموزان مدرسه افسرد شده اند و خودکشی می کنند و ما طی چندین بررسی که انجام دادیم متوجه شدیم همه این ها سیمز The Simsبازی می کنند.”
 
دکتر حسن عباسی در مورد شیوه های جدید هجمه ی فرهنگی غرب گفت:”ما در ۷ ، ۸ سال آینده در مورد بازی های رایانه ای ضربه ای سنگین خواهیم خورد که تا بحال از هیچ چیز دیگر نخورده ایم. تمرکز در نظام باید به سمتی برود که با اینگونه مسایل جدی تر و قوی تر برخورد کرد.”
 
به گزارش پارسینه و به نقل از بوتیا، رییس مرکز بررسی های دکترینال افزود:”مسئله secend life (زندگی دوم) تحدید فرهنگی و خطر فرهنگی بسیار بالایی است که باید روی این مسئله حساس شویم. سبک زندگی دوم که بیشتر جوانان بین ۱۶ تا ۱۷ سال ما را درگیر خود کرده است، در آینده یکی از مسال چالش برانگیز جامعه خواهد بود.”
 
 
وی در تشریح خطر مساله زندگی دوم، ضمن اشاره به دروغ پردازی در فضای مجازی، تصریح کرد:”۹۲% اطلاعات موجود در فضای مجازی از زندگی دوم افراد، را دروغ تشکیل می دهد. این مساله به عنوان موج فرهنگی تا ۵ ، ۶ سال آینده به مانند آوار روی سر جامعه به خصوص جوانان بین ۱۵ ، ۱۷ سال خراب شده و تاثیر تخریبی بسیار ناگواری خواهد داشت.”
 
دکتر عباسی در ادامه با اشاره به خطر ان اس ای (جهان بدون مغز) گفت:”متاسفانه سواد امنیتی مردم نسبت به فضای سایبری بسیار پایین است. موضوع شناسایی مردم و مدیران از ان اس ای (جهان بدون مغز) مساله ای جدی است. متاسفانه حجم تبلت ها و لپ تاپ های که وارد کشور شده فاجعه است و همه اطلاعات این وسایل ارتباطی در اختیار ان اس ای است.”
وی در مورد راه کارهای مقابله با ان اس ای، گفت:” از نظر ساختار امنیتی تمرکز روی ان اس ای و ایجاد پدافند در مقابل آن به منظور واکسینه کردن کاربرها دو مقوله ای است که باید به آن ها توجه ویژه کرد.”
 
رییس اندیشکده یقین در مورد تاثیر بازی های رایانه ای گفت:”در جامعه باید افرادی باشند که در مساجد ، مدارس و … بتوانند برای جوانان اهداف بازی های رایانه ای را توضیح دهند.متاسفانه بعضی از مدارس دخترانه راهنمایی زنگ می زنند و می گویند دانش آموزان مدرسه افسرد شده اند و خودکشی می کنند و ما طی چندین بررسی که انجام دادیم متوجه شدیم همه این ها سیمز The Simsبازی می کنند.”
 
وی افزود:”الان نزدیک به ۳ هزار بازی در شبکه زیرزمینی در دست مردم است که واقعا خانواده ها حتی نمی دانند که اینها بازی ها چه هستند.”

تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1392
بازدید : 540
نویسنده : خلیل سرخه
دکتر بیتا پاک طینت
 
پوست به عنوان سد فیزیکی در برابر تشعشعات زیان آور خورشیدی مانع از دست رفتن آب بدن میشود و از طرف دیگر با ایجاد یک محیط اسیدی از تشکیل تجمعات ميكروبی جلوگیری می کند.طی سالها پوست در معرض عوامل محيطی مانند آفتاب و استرس قرار می گيرد. از طرف ديگر همچنان كه شخصی پير می شود چربی غشای ميانی پوست شروع به كم شدن می كند.
 




دکتر بیتا پاک طینت به شما می گوید چگونه چین و چروک پوست خود را برطرف سازید
بقیه در ادامه مطلب:


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1392
بازدید : 332
نویسنده : خلیل سرخه
 
خیلی از ستاره ها نه تنها بی عیب و نقص نیستند که گاهی از یک فرد معمولی هم عیب و ایراد بیشتری دارند اما باز هم محبوبند. خلاصه دلیل موفقیت این افراد بینی شان نیست.
 
برترین مجله اینترنتی ایران

مجله تندرستی:
خیلی ها فکر می کنندستاره های سینما و تلویزیون و یا به طور کلی افراد مشهور کاملا بدون عیب و نقص هستند و اصلا به همین دلیل موفق و مشهور شده اند. از گریم های سنگین و ترفندهای تبلیغاتی و عکاسی که بگذریم خیلی از ستاره ها نه تنها بی عیب و نقص نیستند که گاهی از یک فرد معمولی هم عیب و ایراد بیشتری دارند اما باز هم محبوبند. خلاصه دلیل موفقیت این افراد بینی شان نیست.

تازه از این حرف ها هم که بگذریم، محققان معتقدند بینی بزرگ باعث می شود از بعضی از بیماری ها و مشکلات سلامت دور بمانیم.

1- رابرت دنیرو


بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که خیلی ها او را نماد یک بازیگر حرفه ای و تمام عیار و یکی از بازیگران محبوبشان می دانند. رابرت دنیرو تا به حال دو بار برنده جایزه اسکار شده که یکی از آنها به دلیل بازی در قسمت دوم فیلم پدرخوانده بوده است.

دنیرو امسال نیز با فیلم «دفترچه راهنمای خوشبختی» به روزهای اوجش برگشته است. این بازیگر به طور معمول با کارگردان معروف – مارتین اسکورسیزی – کار می کند. بینی بزرگ دنیرو نه تنها مانعی برای محبوبیت و شهرتش نیست که به قول خیلی ها به نفع آن نیز عمل کرده است.

سوپراستارهای دماغ گنده!


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1392
بازدید : 270
نویسنده : خلیل سرخه
 
 
خداداد عزيزي در مورد سريال «پژمان» و انتقادات مطرح شده نسبت به آن، گفت: يکي- دو قسمت اين سريال را ديدم و فکر مي‌کنم شرايط فوتباليست‌ها اينجوري که سريال پژمان نشان مي‌دهد، نيست. اين سريال کمدي است و وضعيت فوتباليست‌ها به اين فضاحت نيست. فکر نمي‌کنم فوتباليست‌ها اينقدر بي‌سواد و تابلو باشند!
 

مدير فني ابومسلم  متذکر شد: پژمان جمشيدي دوست من است و بازيکن ملي بوده و وقتي چنين سريالي بازي مي‌کند، يعني دوست دارد او را اينطوري نشان بدهند که مدام پس‌گردني بخورد و وقتي خودش اين شرايط را دوست دارد، من چه بگويم اما خودم هيچ‌وقت اجازه نمي‌دهم راجع به من چنين سريالي بسازند چون اينطوري نيستم که مدام بابام به من پس گردني بزند يا دنبال اين باشم که مردم هر جا مي‌روم؛ من را بشناسند. به هر حال اين سريال کمدي است و نمي‌دانم چه بگويم. عزيزي افزود: من حاضر نيستم به هر قيمتي جلوي دوربين بروم. اين سريال راجع به خود پژمان جمشيدي است، چون اسم سريال هم پژمان است و راجع به ما نيست. حتما خود پژمان دوست دارد اينطوري نشان داده شود اما من هيچ‌وقت اجازه نمي‌دهم در موردم اينطوري فيلم بسازند. من هرجا مي‌روم مردم به من لطف دارند اما خودم دنبال اين نيستم که کسي من را بشناسد و کارم را راه بيندازد. شخصيت آدم‌ها با هم فرق دارد و نمي‌شود گفت چون پژمان در چنين سريالي بازي کرده همه فوتباليست‌ها اينطوري هستند.

درخشان:  سريال پژمان واقعيت را نشان مي دهد

حميد درخشان نيز گفت: عده‌اي از اتفاقاتي که براي يک بازيکن ملي در سريال پژمان مي‌گذرد، انتقاد مي‌کنند اما آنچه در اين سريال مي‌گذرد، يک واقعيت است و زندگي ورزشکاراني که از اوج خارج مي‌شوند، به همين منوال مي‌گذرد و نمونه‌هاي زيادي داريم. وقتي دوران فوتبال يک فوتباليست تمام مي‌شود، در جامعه به آن‌ها خيلي بها داده نمي‌شود و اين مسئله از واقعيت‌هاي فوتبال است. وي افزود: خيلي از پيشکسوتان هستند که در سطح ملي بوده‌اند اما الآن به سختي زندگي آن‌ها مي‌گذرد و اين سريال واقعيت آن‌ها است و نبايد از اين واقعيت‌ها فرار کنيم، چراکه داريم با همين واقعيت‌ها زندگي مي‌کنيم.

نيما نکيسا نيز گفت: به لحاظ بازي بهروز رهبري‌فرد در اين سريال خيلي قوي بازي کرد و فکر نمي‌کردم که اينطور باشد. پژمان جمشيدي هم خوب بازي کرده، اما ديالوگ‌ها و فضايي که در سريال وجود دارد، مشکل دارد. ما يک وجاهت اجتماعي داريم و يک وجاهت خانوادگي. و هيچ‌وقت آدم ورزشکار در سطح ملي با زنش در جامعه اينطوري صحبت نمي‌کند که پژمان صحبت، يعني ميو ميو مي‌کند. وي افزود: ما ورزشکاران ملي هستيم و بايد دنبال الگوسازي براي جوانان مملکت باشيم. من درحال حاضر در مقطع دکتري درس مي‌خوانم تا همين حرف‌ها در مورد فوتباليست‌ها در جامعه نباشد چون جايگاه فوتباليست ملي نشستن پشت وانت کنار گوسفند نيست. ما در اين مملکت امثال دکتر دادکان، دکتر برومند، مهندس کلاني و... را داريم و نبايد چنين تصويري را از فوتباليست‌هاي ملي به جامعه نشان بدهيم.

علي انصاريان نيز گفت: درباره سريال پژمان از عده‌اي صحبت‌هايي را شنيده‌ام. به نظرم نسبت به صحبت‌هايي که مي‌شود، نمي‌شود قضاوت کرد. به هر حال بعضي‌ها دوست نداشتند در مورد بازيکنان ملي چنين مسائلي مطرح شود، اما برعکس صحبت‌هايي که مي‌شود، بايد بگويم اين چيز‌ها سليقه‌اي است. از نظر من خنداندن مردم با اين شرايطي که هست، خيلي سخت شده اما راجع به اين اتفاقاتي که در اين سريال افتاده، خودشان بايد جوابگو باشند.وي افزود: من در گذشته به عنوان مهمان در سريال‌ها بازي کرده‌ام، اما فقط يک قسمت بود و در نقش خودم بازي کردم و بيرون آمدم. پژمان جمشيدي فيلمنامه را خوانده و بازي کرده و بايد در مورد اتفاقات اين سريال از خودش بپرسيد. به نظر من حرمت فوتباليست حتما بايد حفظ شود، اما نبايد در انتقاد از اين سريال غرض‌ورزي شود. به نظر من خنداندن مردم يک نعمت است و اميدوارم اين سريال به شادابي جامعه کمک کرده باشد. باز هم تأکيد مي‌کنم حرمت بازيکنان ملي بايد حفظ شود و در مقابل نبايد کسي با قصد و غرض انتقاد کند.

منبع:ایلنا



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1392
بازدید : 271
نویسنده : خلیل سرخه
 
 
گوهر خیراندیش بازیگر سینمای ایران صبح امروز سر صحنه فیلم سینمایی"آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" به کارگردانی بهروز افخمی تصادف کرد و دچار سانحه شد
 
بازیگر زن مطرح سینما سرصحنه فیلمبرداری دچار سانحه تصادف شد


 گوهر خیراندیش که به همراه عوامل فیلم "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" به کارگردانی بهروز افخمی برای فیلمبرداری به رینه – پلور دماوند رفته بود، سر صحنه فیلمبرداری با یک ماشین تصادف کرد و دچار سانحه شد.

صحنه حادثه به این شکل بوده که خیراندیش برای فیلمبرداری یکی از صحنه‌ها با ماشین در حال حرکت بود که به طور اتفاقی با یکی از ماشین‌های محلی که ناگهان از فرعی بیرون می‌آید تصادف می‌کند.

به گزارش مهر، این بازیگر سینمای ایران هم‌اکنون با آمبولاس به تهران منتقل شده و قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرد.



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : یک شنبه 28 مهر 1392
بازدید : 327
نویسنده : خلیل سرخه
برای پلتفرم جاوا
سوار اتومبیل گران قیمت خود شوید و با نهایت سرعت در پیست ها و خیابان ها رانندگی کنید! تا سلطان رانندگی در شهر لقب بگیرید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حتما شما هم دوست دارید با ماشین های گران قیمت در خیابان ها و پیست های اتومبیل رانی رانندگی کنید و با نهایت سرعت از رقیبانتان سبقت بگیرید. بازی HighSpeed 3D تداعی کننده ی نهایت سرعت در تلفن همراه شما است، به قدری گاز دهید که بوی لاستیک های سوخته ی ماشین شما تمام پیست و خیابان ها را فرا بگیرد، تا تماشاگران شما را مورد تشویق قرار دهند و تا به شما لقب سطلان رانندگی در شهر را بدهند. در این بازی شما نهایت سرعت را با محیطی سه بعدی تجربه می کنید که به زیبایی های بازی می افزاید.

 
 
 
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود گیم , ,
تاریخ : یک شنبه 28 مهر 1392
بازدید : 256
نویسنده : خلیل سرخه
 
 
یک نوشیدنی مخصوص دخترهای لاغر
 
مطالعات دانشمندان نشان می دهد این نوشیدنی می تواند باعث "تسکین درد های عضلانی" و برطرف کردن لاغری شود.
  

به گزارش افکارنیوز، نوشیدنی "خاکشیر" باعث "افزایش اشتها" شده و تمام جوش ها و "لک های پوستی" را برطرف می کند.

بررسی ها نشان می دهند،خاکشیر معده را تقویت کرده و باعث افزایش اشتها شده و نوشیدن آن بعد از ورزش کردن "سیستم ایمنی بدن" را تقویت می کند.

 


گفتنی است،خاکشیر با تحریک روده و معده می تواند باعث چاقی شود و همچنین انرژی در بدن به وجود می آورد که از کسالت و "کمبود توان جسمی" در بدن جلوگیری می کند.

مطالعات نشان می دهند خاکشیر مضرات شیرینی را کاهش می دهد و از بالا رفتن "کلسترول خون" در بدن به ویژه در دختران جلوگیری می کند وباعث می شود دختران پوستی صاف و شاداب داشته باشند و از بروز هرگونه جوش و لک های پوستی جلوگیری می کند.
   

تاریخ : شنبه 27 مهر 1392
بازدید : 325
نویسنده : خلیل سرخه
 
گفتگو با پیام صادقیان، بازیکن 21 ساله پرسپولیس که در 11 هفته بازی کردن برای این تیم به ستاره قرمزها تبدیل شده است.
 
 
 
 
 
  همشهری جوان: علی دوستی مهر یک نوسترآداموس است. یک پیشگوی کامل، با پیشگویی هایی دقیق. او کنار زمین کمپ روی صندلی نشسته بود و تیمش را معرفی می کرد. می گفت این علی دایی (کاوه رضایی) است. این کریم باقری (میلاد غریبی)، این مهدوی کیا (امید عالیشاه) و ... اسم یکیشان را با اکراه می گفت. این علی کریمی است اما حاشیه هایش از علی بیشتر است. می گفت بهترین فوتبالیست ایران می شود. فقط باید حاشیه هایش را جمع کند ... حالا حدود 5 سال از آن روزها می گذرد و شاگردان علی دوستی ستاره های تیم های لیگ برتری شده اند. گل سرسبد آن تیم هم شده ستاره پرسپولیس.


پیام صادقیان، علی کریمی نسخه آذری

بقیه در ادامه مطلب:


تاریخ : شنبه 27 مهر 1392
بازدید : 275
نویسنده : خلیل سرخه
 
روانشناسان می‌گویند ترتیب تولد خواستگار شما، می‌تواند رازهای شخصیت او و البته آینده زندگی مشترک‌تان را آشکار کند. گرچه محیط، خانواده بی‌تاثیر نیست، اما برای شمایی که می‌خواهید شخصیت خواستگارتان را در کوتاه‌ترین زمان کشف کنید، دانستن آنها بد نیست.
 

برترین مجله اینترنتی ایران
مجله سیب سبز: در دنیای روانشناسی، هیچ قانون مطلق و همیشگی‌ای وجود ندارد. گرچه برخی از پژوهشگران می‌گویند به دليل کفش خاصی که می‌پوشید، ویژگی‌های شخصیتی خاصی هم دارید، اما گاهی تیر آنها خطا می‌رود و شخصیت شما با کفش، مدل مو و حتی رنگ لباس‌تان جور درنمی‌آید. این بار هم می‌خواهیم شما را با برخی دیگر از اصول شخصیت‌شناسی، که از نظریه‌های مربوط به مدل لباس و شکل ابرو قدیمی‌تر هستند، آشنا کنیم. بسیاری از روانشناسان می‌گویند ترتیب تولد خواستگار شما، می‌تواند رازهای شخصیت او و البته آینده زندگی مشترک‌تان را آشکار کند. گرچه محیط، خانواده و سبک تربیتی در تغییر این قانون‌ها بی‌تاثیر نیست، اما برای شمایی که می‌خواهید شخصیت خواستگارتان را در کوتاه‌ترین زمان کشف کنید، دانستن آنها بد نیست. پس در ادامه این مطلب با ما باشید.

فرزندان اول چگونه همسرانی می‌شوند؟

ویژگی‌های شخصیتی: وظیفه‌شناس، مسئولیت‌پذیر، حمایتگر، رقابت‌جو، سلطه‌جو و جاه‌طلب

 زندگی در کنار مرد وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیری که نمی‌گذارد آب توی دل‌تان تکان بخورد، شما را در دنیای امنی وارد می‌کند و بار نگرانی از انجام کارها و آینده‌نگری را از روی دوش‌تان برمی‌دارد.

 اگر با یک بچه اولی ازدواج کنید دیگر دلیلی ندارد خودتان به فکر هزینه‌های سفر سالانه باشید یا اینکه تاریخ بیمه‌نامه اتومبیل را در ذهن داشته باشید و خودتان دنبال کارهای اداری‌اش بروید. اما اگر می‌خواهید چنین احساس امنیتی را تجربه کنید، باید بدانید که در زندگی با یک بچه اول، هیچ وقت مهره اصلی تصمیم‌گیری نخواهید بود. این افراد عاشق سلطه‌گری هستند  و چون به توانایی‌های خودشان ایمان دارند، دوست دارند مسئولیت تصمیم‌گیری‌ها را هم به‌عهده بگیرند. اما اگر شما یک فرد سلطه‌گر نباشید، زندگی در کنار چنین مردی برای‌تان دشوار نخواهد بود، چراکه او با جاه‌طلبی و قدرت مدیریتش، نگرانی‌ای را برای‌تان باقی نمی‌گذارد که بخواهید در موردش تصمیم بگیرید.

بقیه در ادامه مطلب؟


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : شنبه 27 مهر 1392
بازدید : 357
نویسنده : خلیل سرخه

آنچه سیگار بر سر انسان می‌آورد/عکس

محققان با تهیه تصاویر هشدار دهنده گرافیکی، آثار زیانبار سیگار کشیدن بر قسمت های مختلف بدن را نشان دادند.
ایسنا: با وجود چاپ پیام های بهداشتی و تصاویر هشدار دهنده بر روی پاکت های سیگار، افراد سیگاری توجه چندانی به این پیام‌ها ندارند و بدون در نظر گرفتن آثار مخرب سیگار بر بدن خود، از این ماده سرطانزا دست بر نمی‌دارند.

این تصاویر گرافیکی آسیب های مخرب سیگار بر قسمت های مختلف بدن از جمله موها، لب و دندان، چین و چروک صورت، پوست بدن، ناخن، ریه ها، قلب و عروق، معده را به تصویر می‌کشد.

در این تصاویر هشدار دهنده گرافیکی تلاش شده است بخش های کمتر شناخته شده بدن از جمله موها، ناخن، پوست، صورت، ضعف گردش خون که تحت آثار زیانبار سیگار کشیدن قرار دارند، نشان داده شوند.

کاربر می تواند با کلیک کردن بر روی فهرستی از نقاط مختلف بدن، اثرات مخرب سیگار بر روی هر بخش مانند پوست، ریه، قلب و عروق، معده، ناخن و حتی استرس کلی بر بدن را مشاهده و بدن یک فرد سیگاری را با غیر سیگاری در این بخش‌ها مقایسه کند.

به گفته محققان، سیگار کشیدن علاوه بر افزایش خطر بروز انواع مختلف سرطان، باعث افزایش رشد موهای زاید بویژه بر روی صورت زنان، افزایش چین و چروک زیر چشم، تغییر رنگ و شکنندگی موها، از بین رفتن حالت ارتجاعی پوست و اضافه وزن در زنان و مردان می‌شود.

 
 
مشاهده آثار مخرب سیگار کشیدن در تصاویر گرافیکی

 

 

مشاهده آثار مخرب سیگار کشیدن در تصاویر گرافیکی


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : شنبه 27 مهر 1392
بازدید : 261
نویسنده : خلیل سرخه

علی کریمی و پرسپولیس - تراکتورسازی در واکنش به اتفاقات بازی با فولاد

تراکتورسازی تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر کرد/ زینی‌زاده:داوری هماهنگ‌شده بود؛ به خاطر یک جفت کفش علیه ما سوت زدند

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به اتفاقات بازی با فولاد گفت: اگر روند داوری‌ها در لیگ به همین شکل ادامه داشته باشد در لیگ برتر حاضر نمی‌شویم.

حمید زینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حاشیه‌های دیدار امروز تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان گفت: هر وقت تراکتورسازی می‌خواهد راه بیفتد حاشیه سراغش می‌آید اما باید از تماشاگرانی که برای حمایت ما به این ورزشگاه آمدند تشکر کنم. همینطور از بازیکنان که بازی خوبی را ارائه کردند تشکر می‌کنم اما مسائل داوری گریبانگیر ما شد.

بقیه در ادامه مطلب:



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : پنج شنبه 25 مهر 1392
بازدید : 343
نویسنده : خلیل سرخه
علی صادقی در کنار لیلا اوتادی و الناز شاکردوست + تصاویر
 
     

بنفش:

 این عکس،  لیلا اوتادی، علی صادقی و الناز شاکردوست را در نمایی از فیلم حرکت اول نشان می‌دهد.

122/سیمرغ


تاریخ : پنج شنبه 25 مهر 1392
بازدید : 239
نویسنده : خلیل سرخه
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب درآمد سری به مغازه اش زده است.

تاریخ : پنج شنبه 25 مهر 1392
بازدید : 282
نویسنده : خلیل سرخه
نام خنده دار برنامه جديد ورزشی از شبكه 3
اجرای برنامه جديد شبكه 3 بر عهده استاد جواد خیابانی قرار دارد. شکی نیست که او با توجه به سوابق گزارشش؛ به خوبی از پس اجرای برنامه ای با این اسم جالب برخواهد آمد.

     

جام ورزشي؛ آن طور که از تیزرهای شبکه سوم سیما پیداست، این شبکه قصد دارد برنامه ای در ارتباط با ورزش ایران تولید کند. اتفاقی که به نوبه خود بسیار خوب و مثبت جلوه می کند.


این تیزرها البته یک نکته ویژه دارد و آن نامی است که برای این برنامه درنظر گرفته اند. نامی در ادامه روند علاقه شبکه سوم سیما به گنجاندن عدد ۳ در برنامه های اینچنینی.


انتخاب "نیمه سوم" به عنوان اسم برنامه شاید تا حدودی خنده دار به نظر برسد، زیرا بر اساس ساده ترین مفاهیم ریاضی، نیمه اساسا نمی تواند بیشتر از دو تا باشد! از این گذشته بسیاری از رشته های ورزشی اصلا چیزی به نام نیمه ندارند.


ظاهرا اجرای این برنامه نیز بر عهده استاد جواد خیابانی قرار دارد. شکی نیست که او با توجه به سوابق گزارشش؛ به خوبی از پس اجرای برنامه ای با این اسم جالب برخواهد آمد تا همه چیز برنامه به همه چیزش بیاید!
بانك ورزش


تاریخ : سه شنبه 23 مهر 1392
بازدید : 446
نویسنده : خلیل سرخه


انحراف تا کجا؟! + تصاویر

در نخستین جشنواره انتخاب آثار موسیقی کودک که رقص و حرکات موزون آن را از چنگال موسیقی خارج کرده بود؛ گویی خودمان، خنجری بر پهلوی فرهنگ و اندیشه‌های ایرانی – اسلامی، کرامت دختران و شخصیت کودکان فرو کردیم.

شریان نیوز، سایت طنین یاس، نخستین جشنواره انتخاب آثار موسیقی کودک با بیش از 65 اثر شروع فعالیت کرد که روز گذشته در اجرای این موسیقی ها تصاویری دیده شد که تا بحال در حوزه کودک و نوجوان در جمهوری اسلامی سابقه نداشته است. جشنواره ای که اگر چه به نام کودک بود اما به کام رقاصان باله تمام شد!  در این جشنواره که نام موسیقی کودک را یدک می‌کشید، گروهی از دختران به اجرای رقص باله پرداختند، حرکات موزون این گروه از دخترکان بزک کرده که با مهارت خاص اجرا می شد نشان دهنده برنامه ریزی و تمریانات خوب! هنرمندان (شما بخوانید رقاصان) آن بود.

حضور نوجوانان نوازنده که با پوشش نامناسب هنرنمایی می کردند، از دیگر جلوه‌های این جشنواره بود. غرب زدگی در نوع پوشش و حرکات دختران این برنامه چنان بارز بود که نمی توان هیچ ابراز نظری در مورد نوع لباس رقاصان آن داشت. لباس های بدن نمای نازک که نه تنها پوششی برای محافظت آنها از دیدگان نامحرم نبود، بلکه خود به نوعی پیچ و خم بدن آنها را نمایان کرده و بر ز یبایی حرکات موزون عضلات آنها می افزود!

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب:


تاریخ : دو شنبه 22 مهر 1392
بازدید : 344
نویسنده : خلیل سرخه
 مصاحبه بسیار جالب و اموزنده از سر الکس فرگوسن در 27 سال سرمربیگری منچستر یونایتد 
تصوير خبر

 

به گزارش کانون هواداران منچستر یونایتد،  manutd.ir و به نقل از دیلی میل این مصاحبه را تقدیم به شما می کنیم .

 

ادامه در بقیه مطلب:



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : دو شنبه 22 مهر 1392
بازدید : 318
نویسنده : خلیل سرخه
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : شنبه 20 مهر 1392
بازدید : 295
نویسنده : خلیل سرخه
کلام روز
کلام روز

سه گناه که مجازات آن در همین دنیاست

قدس آنلاین: اگرچه خداوند برخی از معاصی را مورد عفو قرار داده و مجازات برخی از آنها را به قیامت موکول می فرماید اما برخی اعمال ،موجب غضب او می شود به طوری که در همین دنیا فرد خطاکار را مجازات می کند .

سفارش اکید خداوند به احسان نمودن والدین نشان می دهد که او توجه ویژه ای به والدین دارد و خشنودی والدین از فرزندان خشنودی او را درپی دارد و از سویی چنانچه رفتار فرزندان با والدین موجب خشم آنها شود خداوند نیز نظر رحمت خود را از آن فرزندان بر می دارد.
پیامبر اعظم صلی الله علیه واله و سلم در حدیثی به سه گناه اشاره می فرماید که خداوند عامل آن را در همین دنیا مجازات می کند که یکی از آنها نافرمانی والدین می باشد .
ایشان می فرمایند:
سه گناه است که در کیفر آنها شتاب می شود و برای آخرت به تاخیر نمی افتد
1- نافرمانی پدر و مادر
2- ستم نمودن بر مردم
3- و ناسپاسی در برابر احسان(به عبارتی در برابر نیکی دیگران ،به آنان بدی کند)
(امالی المفید ص 237)


تاریخ : شنبه 20 مهر 1392
بازدید : 272
نویسنده : خلیل سرخه
استیون بیت‌آشور همه گفتند تو دیگر بازیکن تیم آمریکا هستی!

بیت‌آشور: به مسائل سیاسی کاری ندارم، فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم

خبرگزاری تسنیم: مدافع ایرانی- آمریکایی تیم فوتبال سن‌خوزه در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی ایران گفت که کاری به جنبه‌های سیاسی ندارد و فقط به فکر بازی کردن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت «MLSsoccer.com»، استیون بیت‌آشور از 2 سال پیش خود را به عنوان یکی از جوان‌های تیم فوتبال سن‌خوزه ارث‌کوئیک به اثبات رساند و جایگاهش در این تیم را مستحکم کرد.

وقتی این مدافع راست به مرحله بازی‌های ملی رسید متوجه شد با 26 سال سن، زمان برای او به سرعت در حال گذر است به همین خاطر هنگامی که از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد بلافاصله به آن پاسخ مثبت  داد.

بیت‌آشور گفت: امیدوارم بتوانم در جام‌جهانی 2014 بازی کنم. این مسابقات بهترین شانس من برای حضور در این تورنمنت معتبر است چون اگر این دوره را از دست بدهم در دوره بعدی جام‌جهانی 31 ساله خواهم شد. سعی می‌کنم بهترین استفاده را از موقعیت به دست آمده انجام دهم.

بیت‌آشور که در سن‌خوزه متولد شده در دبیرستان للاند فارغ‌التحصیل شده است. او در ماه‌های آگوست و ژانویه 2012 به اردوی تیم ملی آمریکا هم دعوت شد و زیر نظر یورگن کلینزمن تمرین کرد ولی به دلیل عمل‌ جراحی که باید انجام می‌داد مجبور به ترک اردو شد. استیون در نهایت موفق نشد برای تیم ملی آمریکا بازی کند.

مدافع ایرانی- آمریکایی سن‌خوزه افزود: وقتی به تیم ملی آمریکا دعوت شدم همه گفتند تو دیگر بازیکن تیم آمریکا هستی و جایگاهت را در این تیم مستحکم کردی ولی واقعیت این است تا زمانی که بازی نکنی این رویا به حقیقت تبدیل نمی‌شود.

پدر و مادر بیت‌آشور متولد ایران هستند و همین باعث شد درهای تیم ملی ایران هم به روی او باز باشد. مسئولان فوتبال ایران از سال 2011 که استیون خود را در MLS نشان داد و در 19 بازی در لیگ 7 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخت؛ در تماس بوده‌اند. حقیقت این است که بیت‌آشور برای مدت نسبتا طولانی به درخواست ایرانی‌ها پاسخ منفی داد تا شاید شانس حضور در تیم ملی فوتبال آمریکا را داشته باشد ولی در نهایت به این نتیجه رسید که این تصمیمی دشوار است.

مدافع تازه دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران تصریح کرد: وقتی کسی می‌گوید «آیا مایلی برای تیم ملی کشور ما بازی کنی؟»، فکر نمی‌کنم پاسخ دادن به آن سخت باشد. این فرصت خوبی است و به طور حتم چنین فرصتی را از دست نخواهم داد.

وقتی بازیکنی دو ملیتی است و با انتخابی بین محل تولد و اصالت خود مواجه می‌شود و همچنین با توجه به تاریخچه روابط بین آیران و آمریکا بدیهی است که  بیت‌آشور خود به خود مورد توجه قرار می‌گیرد حتی اگر او نخواهد نقش دیپلماتیکی را ایفا کند.

بیت‌آشور در  این خصوص اظهار داشت: من به جنبه‌های دیگر کاری ندارم و فقط از جنبه فوتبالی به قضیه نگاه می‌کنم. اصلا هم سعی نمی‌کنم به این موضوع از جانب سیاسی نگاه کنم. صرفا هم به فوتبال بازی کردن خواهم پرداخت.

مدافع 26 ساله سن‌خوزه تصریح کرد: با امید نمازی، دستیار کی‌روش صحبت کردم و می‌دانستم آنها بازی من را تنها در کنار هم‌بازی‌هایم دیده‌اند. آنها بازی من را همیشه از طریق فیلم دیده‌اند ولی باید ببینید که بازیکنی که زیر نظر داشته‌اید در تیم ملی کنار بازیکنان دیگر چگونه عمل خواهد کرد.

اگر همه چیز برای بیت‌آشور خوب پیش برود می‌توانیم او را سال آینده با پیراهن تیم ملی ایران در جام‌جهانی برزیل ببینیم. 

بیت‌آشور خاطرنشان کرد: هنوز زود است در مورد بازی در جام‌جهانی قضاوت کرد ولی این احتمال هم وجود دارد. از اینکه این فرصت برای حضور در این تورنمنت بزرگ برایم به وجود آمده خیلی هیجان‌زده هستم. از حالا باید سخت تلاش و در زمین خوب کار کنم تا بهترین فرصت برایم به وجود آید.

انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : چهار شنبه 17 مهر 1392
بازدید : 302
نویسنده : خلیل سرخه
اگر از کسانی هستید که ویدئوهای مختلف را در شبکه اینترنت تماشا می‌کنید، حتما نام سایت آپارات به گوشتان خورده است.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در حقیقت آپارات را می‌توان به نوعی یوتیوب ایرانی ​شده برشمرد که دسترسی به آن در داخل کشور آزاد است.

 
حال بد نیست بدانید که برنامک مخصوص​تلفن‌های هوشمند این سایت نیز منتشر شده است. با استفاده از این برنامک می‌توانید ویدئوهای دلخواه را روی دستگاه خود دانلود کنید، مشخصات ویدئوی مورد نظر به ​همراه نظرات کاربران دیگر درباره آن را ببینید، فهرست علاقه‌مندی‌ها درست کنید و در صورت تمایل ویدئو‌های دلخواه را روی شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک به اشتراک گذارید.
فرمت فایل های ویدئویی دانلود شده توسط این برنامک به گونه‌ای است که به سادگی ​می‌توان​ویدئوهای آپارات را با برنامه پخش‌کننده داخلی خود تلفن نگاه کرد. تماشای فیلم توسط آپارات حجم زیادی از اینترنت را استفاده ​می​کند. بنابراین استفاده از آپارات​ هنگام اتصال به اینترنت توسط​ سیمکارت ​توصیه نمی​شود.
 
دانلود در ادامه مطلب:


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , دانلود برنامه های گوشی , ,
تاریخ : چهار شنبه 17 مهر 1392
بازدید : 272
نویسنده : خلیل سرخه
پاکسازی فساد و دلالی از فوتبال!/کاریکاتور
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۱۵

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : چهار شنبه 17 مهر 1392
بازدید : 278
نویسنده : خلیل سرخه
پیشنهاد سرمربی سئول به مهاجم استقلال بعد از بازی
سرمربی تیم فوتبال اف سی سئول پس از بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی پیغامی را از طریق بازیکن خود به مهاجم استقلال رسانده است.
 
     

جام ورزشی؛ چو یونگ سو سرمربی اف سی سئول بعد از بازی  برگشت این تیم  با استقلال به یکی از بازیکنان خود ماموریت داد تا نظر محمد قاضی را برای حضور در این تیم جویا شود. بازیکن مورد نظر مولینا بود که‌ پیش از سئول در سئونگ نام برابر ذوب آهن و محمد قاضی به میدان رفته بود.

 

مولینا پس از پایان دیدار با استقلال در راهروهای رختکن با محمد قاضی صحبت کرد و از اظهار تمایل سرمربی سئول برای به خدمت گرفتن مهاجم استقلال در فصل آینده خبر داد.

 

قاضی تاکنون به پیشنهاد این تیم کره ای جوابی نداده است اما در صورتی که این انتقال در پایان فصل عملی شود شاهد حضور اولین بازیکن ایرانی در لیگ کره خواهیم بود.

 


تاریخ : سه شنبه 16 مهر 1392
بازدید : 295
نویسنده : خلیل سرخه

زن عربستانی نمی دانست زمانی که عکس خود را در لحظه بوسیدن اسب محبوبش روی تویتر قرار می دهد، باید با زندگی مشترک خداحافظی کند.

به گزارش نامه به نقل از روزگارنو ، زن عربستانی نمی دانست زمانی که عکس خود را در لحظه بوسیدن اسب محبوبش روی تویتر قرار می دهد، باید با زندگی مشترک خداحافظی کند.

زن عربستانی در صفحه تویتر خود نوشت که غیرت شوهرش زمانی به جوش آمد  که عکس او را هنگام بوسیدن اسب روی صفحه تویتر مشاهده کرد و بلافاصله او را طلاق داد.

این زن عربستانی در صفحه شخصی خود نوشت ازجداشدن از مرد زندگی اش به هیچ وجه پشیمان نیست زیرا به گفته وی شوهرش آنقدر سطح فکری پایینی دارد که فرقی بین اسب و انسان قائل نیست.

 

زن مطلقه عربستانی افزود: من به گذاشتن عکس بوسیدن اسب در صفحه شخصی ام افتخار می کنم، زیرا این عکس نشان دهنده علاقمندی ام به اسب های اصیل عربی است.

وزارت دادگستری عربستان در آخرین آمار خود میانگین طلاق را 21 درصد اعلام کرده است.

در هر ماه یک هزار مورد طلاق ، در هر روز 69 مورد و در هر ساعت 3 مورد طلاق در عربستان ثبت می شود .

گزارش دیگری حاکیست که میانگین طلاق در عربستان 35 درصد بیشتر از میانگین جهانی است.


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : سه شنبه 16 مهر 1392
بازدید : 354
نویسنده : خلیل سرخه

نماد فراماسونری در ویلای جدید مسی!

بازیکن شماره 10 بارسلونا قصد دارد ویلایی مجلل بسازد که برخی حواشی درپی آن ایجاد شده است.

به گزارش پارس ، فارس و به نقل از تلویزیون المیادین،یک مهندس آرشیتکت آرژانتینی به نام لوئیس دیگاردو قصد دارد که ویلایی متفاوت برای لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا بسازد.

این ویلای که حیاطش شبیه به زمینه فوتبال و ساختمان اصلی آن از بالا به توپ شبیه است و از نمای بالا نیز عدد 10 را نشان می‌دهد در حالی مورد توجه قرار گرفته که روزنامه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که در این ویلا نمادهای فراماسونری به کار گرفته شده است.

روزنامه اسپورت اسپانیا گزارش داده که در این ساختمان نماد "چشم هروس" یا همان خورشید مغرب به کار گرفته شده است.

چشم هروس یکی از نمادهای معروف ماسونی است که به تک چشم خدای مصر باستان اشاره دارد.

از سوی دیگر خورخه پدر لیونل مسی با رد ادعای آرشیتکت مشهور درباره ویلای مسی گفته که چنین چیزی واقعیت ندارد و در مقابل دیگو هم اعلام کرده که صحبت های پدر مسی عاری از صحت است.



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : دو شنبه 15 مهر 1392
بازدید : 288
نویسنده : خلیل سرخه

سردار آزمون

سردار آزمون

درخشش آزمون در ترکیب روبین‌کازان/ سردار هم گل زد، هم پنالتی گرفت + فیلم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی کشورمان در بازی شب گذشته روبین کازان درخشید و با زدن یک گل و گرفتن یک پنالتی در پیروزی پر گل تیمش سهیم بود.

به گزراش خبرگزرای تسنیم، در هفته دوازدهم لیگ فوتبال روسیه تیم روبین‌کازان در خانه خود پذیرای تیم متمول آنژی‌ماخاچ‌کالا بود که توانست به پیروزی پر گل 5 بر یک برسد.

در این دیدار سردار آزمون بازیکن جوان ایرانی تیم روبین‌کازان از دقیقه 69 برای تیمش به میدان رفت و خوش درخشید.

آزمون در دقیقه 90 گل چهارم روبین کازان را وارد دروازه آنژی کرد و همچنین توانست یک پنالتی هم در دقیقه 92 برای تیمش بگیرد تا در ادامه رومان ارمنکو  گل پنجم کازانی‌ها را به ثمر برساند.

روبین کازان با این برد 16 امتیازی شد و در رده نهم جدول لیگ 18 تیمی روسیه قرار گرفت. آنژی‌ماخاچ‌کالا هم که این فصل تیمی پر سر و صدا بوده همچنان در انتهای جدول قرار دارد.

 


تاریخ : دو شنبه 15 مهر 1392
بازدید : 247
نویسنده : خلیل سرخه
کلام روز

عملی که نیکی های انسان را از بین می برد

قدس آنلاین: یکی از اعمال زشتی که در بین ما انسانها بی ملاحظه و به وفور دیده می شود غیبت کردن از یکدیگر است.

در آثار غیبت همین بس که خداوند از آن به خوردن گوشت برادر مرده یادکرده است؛ اما در روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه آله و سلم علاوه بر این برای غیبت کننده مجازات سختی در نظر گرفته شده است.
ایشان می فرمایند:
روز قیامت فردی را می آورند و او را در برابر خداوند نگه می دارند و نامه عملش را به او می دهند.
او حسنات خود را درآن نمی بیند می گوید :خدایا این نامه عمل من نیست ،زیرا من طاعات خود را در آن نمی بینم
به او گفته می شود :پروردگار تو چیزی را گم نمی کند و چیزی را فراموش نمی کند
عمل تو به خاطر غیبت کردن از مردم از بین رفته است.
سپس فرد دیگری را می آورند و نامه عملش را به او می دهند و در آن طاعت های فراوانی می بیند می گوید :خدایا این نامه عمل من نیست زیرا من این طاعت ها را نداشته ام ؟!
به او می گویند چون فلان شخص غیبت تو را کرده بود حسناتش به تو داده شده است .(جامع الاخبار ص147)
 


تاریخ : یک شنبه 14 مهر 1392
بازدید : 451
نویسنده : خلیل سرخه

دانستینهایی درباره پرده های سفید داخل انار

Pomegranate seeds1 دانستینهایی درباره پرده های سفید داخل انار

انار پر از فیبر و آنتی اکسیدان قوی است  غشای سفید  اطراف دانه های انار با اینکه کمی تلخ است ولی بسیار مفید است. امروز درباره فواید این پرده  سفید  برای شما اطلاعات کاملی را بیان میکنیم

یک کارشناس تغذیه می‌گوید: بهتر است انار را با پرده‌های سفید اطراف دانه‌ها مصرف کنیم.

 ادامه در بقیه مطلب:



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : یک شنبه 14 مهر 1392
بازدید : 916
نویسنده : خلیل سرخه
 
فوتبالیست دیروز و بازیگر امروز کشورمان گفت: به همه می‌گویم این سریال برای مردم خنده‌دار است اما برای ما فوتبالیست‌ها که این راه را رفته‌ایم یک طنز تلخ است.
 

جمشیدی: من اصلا نامزد نداشتم

 فوتبالیست های زیادی در ایران و جهان بوده اند که در فیلم و سریال یا در نقش خود یا در نقشی دیگر بازی کرده اند؛ اما تفاوت پژمان جمشیدی این است که او در سریالی طنز، نقش فوتبالیستی به نام پژمان جمشیدی را بازی کرده است. کار وقتی سخت تر می شود که این جمشیدی ِ سریال، فوتبالیستی ابله است که نمی خواهد قبول کند ستاره شهرتش رو به افول است و دیگر جایی در فوتبال و سر زبان ها ندارد.

 

* این پژمان، آن پژمان نیست

جمشیدی اما این ریسک را پذیرفته و معتقد است مردم حتما می فهمند این سریال سرگذشت زندگی من نیست.او در توضیح بیشتر می گوید:«من فکر می کنم مردم ما این چند سال از نظر فرهنگ دیداری مثل سینما و تلویزیون رشد عجیبی داشته اند. فکر کنم همه بدانند پژمان جمشیدی با خودش شوخی کرده تا مردم را یاد فوتبالیست های فراموش شده بیاندازد. مطمئنم آن ها که پیام سریال را می گیرند می دانند که این جمشیدی واقعی نیست.بایداین شخصیت باید یک جاهایی نقد بشود.باید شوخی باشد.ما در سریال فوتبالیست ابله داریم مثل کاراکتر پژمان،‌فوتبالیست کتابخوان هم داریم.»

 ادامه در بقیه مطلب:



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : یک شنبه 14 مهر 1392
بازدید : 565
نویسنده : خلیل سرخه

در بازی کامپیوتری F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند. جهت دانلود بازی کامپیوتر F1 2013 و مشاهده تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 F1-2013- بازی کامپیوتری

 

تصاویری از محیط بازی:

f1-2013- بازی کامپیوتری f1-2013-screenshots-02-large

f1-2013-screenshots-03-large f1-2013-screenshots-04-large

دانلود در ادامه مطلب:



:: موضوعات مرتبط: دانلود گیم , ,
تاریخ : یک شنبه 14 مهر 1392
بازدید : 281
نویسنده : خلیل سرخه

خودرویی اسپرت برای سال 2016، بدون سقف و حفاظ شیشه‌ی جلو

قدس آنلاین – غزل رویایی: مدل مفهومی خودروی آئروسون، یک اسپرت به سبک کاترهام، خودرویی سبک، بدون سقف و حتی بدون حفاظ شیشه‌ی جلو است.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، این خودرو دو نفره از جمله خودروهای ورزشی است که در همکاری با رنو برای اوایل سال 2016 مهندسی شده است.

فضای داخلی این خودرو محیطی سرد و بی‌روح را برای راننده ایجاد می‌کند، اما کاترهام برای سرنشین کناری و بر روی داشبورد سمت شاگرد، محیطی سرگرم کننده فراهم کرده است.

تجهیزات داخلی اغلب از فیبر‌کربن درست شده‌اند یا با فیبر‌کربن ادغام شده‌اند.

صفحه‌ی کیلومتر نیز یک صفحه نمایشگر LCD است.

صندلی‌های اسپرت با کمربند‌های فدرتمند علاوه بر نگه داشتن راننده وظیفه کیسه‌های هوا را نیز انجام می‌دهند.

سیستم ترمز قدرتمند آن دارای ABS و مجهز به سیستم کمک ترمز با قدرت بالا است.

با فشار کامل پدال گاز دور موتور به 8500 دور بر دقیقه می رسد.

قدرت آن 237 اسب‌بخار و شتاب صفر تا صد کمتر از چهار ثانیه می باشد. وزن این خودرو به 400 کیلوگرم است.



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : جمعه 12 مهر 1392
بازدید : 297
نویسنده : خلیل سرخه

پیام فیس بوکی ظریف از داخل هواپیما:نمی دانم دقیقاً کجا هستم/باید صبح شنبه در جلساتی با حضور رئیس جمهور، رئیس مجلس و دبیر شورای امنیت شرکت کنم

 

وزیر امور خارجه نوشت:به هرحال به یک شکل باید خود را به تهران برسانیم چون از صبح شنبه باید پشت سر هم در جلساتی با رییس محترم جمهور، دبیر محترم شورای امنیت، ریاست محترم مجلس و شورای معاونین وزارت امورخارجه و بعد هم در برنامه زنده سیما شرکت کنم.


به گزارش نامه، وزیر امور خارجه در جدید ترین پیام فیس بوکی خود نوشت:

دوستان سلام

ساعت 8 و نیم صبح جمعه به وقت نیویورک و 4 بعدازظهر به وقت ایران عزیز است. نمی دانم دقیقاً کجا هستم و یا ساعت به وقت محلی چیست. قرار بود گزارش بعدی را در تهران بنویسم. اما متوجه شدم که هواپیما امکان وصل شدن به اینترنت را دارد. لذا از فاصله 10هزار متری از سطح دریا در میان اقیانوس اطلس مراتب ارادت خود را تقدیم می کنم.

پرواز از نیویورک 3 ساعت تأخیر داشت و ممکن است به پرواز بعدی به تهران نرسیم. به هرحال به یک شکل باید خود را به تهران برسانیم چون از صبح شنبه باید پشت سر هم در جلساتی با رییس محترم جمهور، دبیر محترم شورای امنیت، ریاست محترم مجلس و شورای معاونین وزارت امورخارجه و بعد هم در برنامه زنده سیما شرکت کنم.
به هر حال، مقصود فقط عرض سلام بود از این بالا.
خدا یار و نگهدار شما و ایران عزیر باد.


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : جمعه 12 مهر 1392
بازدید : 323
نویسنده : خلیل سرخه
تاریخ : جمعه 12 مهر 1392
بازدید : 281
نویسنده : خلیل سرخه
رکورد عجیب استقلال
فصل 2013 لیگ قهرمانان آسیا در حالی برای استقلال پایان یافت که آبی پوشان باز هم موفق به شکست تیمی از دو قدرت برتر فوتبال آسیا نشدند.
 
 

جام ورزشی، تیم استقلال تهران که دو بار در سال های 1970 و 1990 بدون حضور تیم های کره ای و ژاپنی قهرمان آسیا شده است، در 42 سال اخیر هیچگاه موفق به شکست تیم های باشگاهی از کره جنوبی و ژاپن نشده است. استقلالی ها در این مدت و طی مسابقات مختلف باشگاهی آسیا 4 بار با تیم های کره جنوبی و 2 بار با تیم های ژاپنی روبرو شده اند که 5 شکست و یک تساوی بدست آورده اند.

فوتبال ایران در عرصه باشگاهی و طی چهار دهه اخیر فقط 2 برد مقابل کره جنوبی داشته است که شامل پیروزی پرسپولیس مقابل سوون سامسونگ و برد ذوب آهن مقابل پوهانگ است.



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : پنج شنبه 11 مهر 1392
بازدید : 443
نویسنده : خلیل سرخه

وزیر اقتصاد: صفحه‌ای در فیس‌بوک ندارم

 

"علی طیب‌نیا" وزیر امور اقتصادی و دارایی با تکذیب شایعه عضویتش در شبکه اجتماعی "فیس‌بوک" گفت: صفحه منتسب به اینجانب در فیس‌بوک جعلی است و بدون اطلاع بنده ایجاد شده است.


به گزارش نامه، این‌ روزها بازار ایجاد و تأیید صفحه‌های واقعی و غیرواقعی در فیس‌بوک به اسم وزیران دولت یازدهم داغ است و البته بازار تکذیب‌ها نیز رونق گرفته است.

در همین ارتباط نیز یک سازمان صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به "مارک زاکربرگ" رئیس فیس‌بوک به وی هشدار داده که بالاتر از قانون نیست و باید وزرای ایرانی عضو این سایت را اخراج کند.

به گزارش مشرق، پس از تکذیب عضویت معاون حقوقی رئیس جمهور، سخنگوی وزارت امورخارجه و برخی وزرای دولت یازدهم در فیس‌بوک، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد نیز ضمن تکذیب عضویت در این شبکه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مشرق گفت: صفحه منتسب به اینجانب در فیس‌بوک متعلق به اینجانب نیست.

 
همان‌طور که مشاهده می‌کنید صفحه منتسب به علی طیب‌نیا در فیس بوک شش‌هزار و 505 لایک دارد.


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : چهار شنبه 10 مهر 1392
بازدید : 283
نویسنده : خلیل سرخه

تنها میوه پاییزی که لاغرتان می کند!

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد که پرتقال به دلیل آنتی اکسیدان های خاصی که دارد تاثیر زیادی در لاغری ایفا می کند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران  پرتقال از اصلی ترین میوه های پاییزی محسوب می شود که می تواند چربی های اضافی ناحیه شکم و پهلو را از بین ببرد.

بررسی ها نشان می دهند، پرتقال منبع غنی از ویتامین ث است و جالب است بدانید ویتامین ث یکی از اساسی ترین ویتامین های مورد نیاز بدن برای چربی سوزی است.

گفتنی است ویتامین ث به دلیل مقادیر کلسیم، پتاسیم و نیاسین که دارد تمام نیازهای بدن را تامین کرده و از سرماخوردگی و بروز حساسیت های فصلی به ویژه در این فصل جلوگیری می کند.

مطالعات دانشمندان همچنین نشان می دهد پوست و پرزهای پرتقال خواص چربی سوزی زیادی دارند و پزشکان معتقدند نوشیدن یک لیوان آب پرتقال قبل از هر وعده غذایی باعث می شود تا 30 درصد مواد چربی و روغن های مضر وارد بدن نشوند.



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : چهار شنبه 10 مهر 1392
بازدید : 389
نویسنده : خلیل سرخه

دم‌گرفتگی در حمام، داماد را به کام مرگ برد

قدس آنلاین: رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان اعلام کرد: دامادی که مراسم ازدواج خود را برگزار کرده بود، صبح روز گذشته بر اثر دم‌گرفتگی در حمام جان خود را از دست داد.

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، دکتر حمیدرضا نیک‌نام در گفت‌و گو با خبرنگار ما گفت: ساعت 11 و 18 دقیقه‌ی روز سه‌شنبه 9 مهرماه جاری، فردی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 تماس گرفت و اعلام کرد که یک عروس و داماد بر اثر دم‌گرفتگی در حمام خانه‌ای واقع در منطقه‌ی قائمیه اصفهان، دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند و حال آنان وخیم است.
وی با بیان اینکه متاسفانه این عروس 23 ساله و داماد 24 ساله، دوشنبه شب مراسم جشن ازدواج خود را برگزار کرده بودند، افزود: خانواده‌های این زوج جوان که در انتظار آنها به سر می‌بردند، پس از عدم اطلاع از آن دو، به خانه‌ی عروس و داماد آمده و متوجه می‌شوند که هر دوی آنان در حمام خانه، بر اثر دم‌گرفتگی دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند.
دکتر نیک‌نام ادامه داد: خانواده‌ها پس از مشاهده‌ی حادثه، عروس و داماد را به حیاط آورده و با اورژانس 115 تماس می‌گیرند.
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش این حادثه، یک واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی بر بالین زوج جوان حاضر شد و پس از انتقال آنان به داخل آمبولانس، عملیات احیای قلبی ریوی را بر روی هر دوی آنها انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این رویداد تلخ، داماد جان خود را از دست داد و تازه عروس پس از 10 دقیقه‌ احیا به زندگی بازگشت و سپس به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شد.
 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
تاریخ : چهار شنبه 10 مهر 1392
بازدید : 299
نویسنده : خلیل سرخه

عیادت فوری جباری از زندی در بیمارستان

مجتبی جباری که به منظور عقد قرارداد با باشگاه الاهلی قطر راهی این کشور شده است به محض ورود به این کشور در بیمارستان حاضر شده و از فریدون زندی، هافبک مصدوم این تیم عبادت کرد. زندی شنبه گذشته از ناحیه مچ پا به شدت دچار مصدومیت شد.


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
اگر زمان و مکان در اختیار ما بود ده سال پیش از طوفان نوح عاشقت میشدم و تو می‌توانستی تا قیامت برایم ناز کنی یک صد سال به ستایش چشمانت می‌گذشت و سی هزار سال صرف ستایش تنت و تازه در پایان عمر به دلت راه می‌یافتم

مدرن ترین و توصعه یافته ترین شهر ایران؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بنفش و آدرس banafsh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 43087
تعداد مطالب : 259
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com